Smedsrud Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Valget er ditt. Her er innstillingene du må passe på for å få et trivelig opphold i Karibien.Guide: Assassin's Creed IV: Black Flag (Ekstra) Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Man bør nok vente litt før man drar konklusjoner her, drivere kan gjøre underverker for ytelsen. Lenke til kommentar
Pollon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kunne nå sette på nesten alt på max (2650x1440), på AMD HD6970 og i7 2600k. Ikke helt smertefritt, men når jeg satte det på tven 1080p ble det fin flyt. Fredag var dette umulig, muligens har det kommet patch til spillet? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 merket det samme med nVidia GTX570 SLI, på onsdag (var det ikke da spillet ble sluppet?), første gang jeg startet spillet med det meste på høyeste innstillinger gikk spillet med 7-10fps og 1440p, gikk ut, oppdaterte til nyeste driver, og plutsetlig gikk det med 40-60fps merket det samme med nVidia GTX570 SLI, på onsdag (var det ikke da spillet ble sluppet?), første gang jeg startet spillet med det meste på høyeste innstillinger gikk spillet med 7-10fps og 1440p, gikk ut, oppdaterte til nyeste driver, og plutsetlig gikk det med 40-60fps var selvfølgelig tirsdag jeg mente Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kunne nå sette på nesten alt på max (2650x1440), på AMD HD6970 og i7 2600k. Ikke helt smertefritt, men når jeg satte det på tven 1080p ble det fin flyt. Fredag var dette umulig, muligens har det kommet patch til spillet? tror det var nvidia som kom med nye drivere hvor det stod om ac black flag Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 det er litt irriterende at jeg har så og si lik fps med laveste og høyeste instillinger :/ (hvis jeg ser bort ifra antialiasing, og slike fancy greier ) det er mye bedre enn på konsoll, men skulle gjerne hatt den siste piffen Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Støtter ikke Black Flag over 60 FPS? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Virker ikke slik, har prøvd uten vsync på 144hz med skjermen både satt med 144hz og ned til 120hz og fps går ikke over 60 noen gang. Men synes noen som vet hvorfor jeg ikke får lagret "god-rays" på high ? Jeg har fint maskinvare til det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ps: Hva slags oppdateringshastighet du setter på skjermen har ingenting med ytelsen på maskina. Du kunne satt 1Hz eller 1000Hz uten at det gjør noe. Så slipper du å prøve å endre den. Med V-sync blir det litt annerledes, selv om målte FPS ikke vil endre seg stort. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Ps: Hva slags oppdateringshastighet du setter på skjermen har ingenting med ytelsen på maskina. Du kunne satt 1Hz eller 1000Hz uten at det gjør noe. Så slipper du å prøve å endre den. Med V-sync blir det litt annerledes, selv om målte FPS ikke vil endre seg stort. Enkelte spill, uten at jeg husker hvilke det er klarer seg ikke bra på 144hz og da må skjermen settes ned 120 ellers blir det ofte lagg, nå skal det sies at dette gjerne gjelder eldre spill men det har forekommet på nye også. Endret 27. november 2013 av Moozoren Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ps: Hva slags oppdateringshastighet du setter på skjermen har ingenting med ytelsen på maskina. Du kunne satt 1Hz eller 1000Hz uten at det gjør noe. Så slipper du å prøve å endre den. Med V-sync blir det litt annerledes, selv om målte FPS ikke vil endre seg stort. Enkelte spill uten at jeg husker hvilke det er klarer seg ikke bra på 144hz og da må skjermen settes ned 120 ellers blir det ofte lagg, nå skal det sies at dette gjerne gjelder eldre spill men det har forekommet på nye også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 ? Det hørtes merkverdig ut, og mer som en bugg. Det har i hvert fall ikke noe mer at det "krever" mer. Alternativt at de har innebygget FPS-lås som gjør at antallet bilder ikke vil går opp i antallet frames. F.eks at spillet låser deg ved 60 FPS, og med 120 Hz så vises da bildet bare to ganger, mens med 144 Hz vil ikke dette gå og jeg går ut fra at du får en mer hakkete opplevelse. Men ytelsen burde være nøyaktig den samme. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 ? Det hørtes merkverdig ut, og mer som en bugg. Det har i hvert fall ikke noe mer at det "krever" mer. Alternativt at de har innebygget FPS-lås som gjør at antallet bilder ikke vil går opp i antallet frames. F.eks at spillet låser deg ved 60 FPS, og med 120 Hz så vises da bildet bare to ganger, mens med 144 Hz vil ikke dette gå og jeg går ut fra at du får en mer hakkete opplevelse. Men ytelsen burde være nøyaktig den samme. Nei jeg mente aldri at det krever mer på noen måte, jeg tror det er fordi litt eldre spill ble lagret før 120hz ble vanlig og det er derfor spillet oppdager en "feil" på så måte. Uansett OT: Assassins creed kan endres på i INI filen til spillet, men det gir meg ikke noe mer enn 62fps uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå