Lippabroh Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hallo håpet at noen kunne hjupet meg med noe. Igår så spilte jeg league of legends, så plutselig poppet det opp røde firkanter og masse streker. Da sto det at det var noe problemer med skjermkortet/drivern derfor vil den restarte eller noe. Så den bare restarter og når jeg skal skrive in passordet på pcen bluescreener den før jeg er ferdig. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 det høres ut som skjermkortet ditt er på vei til å kapitulere :/ Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Tja, da er vel skjermkortet gåen. Fomler i blinde når man ikke vet noe om verken maskin eller OS. Starte i sikker modus. Prøve ekstra skjerm. ??? Endret 23. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Lippabroh Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 En kompis kom over og reformaterte hele pc`en etter at vi hadde lasta ned alle oppdateringer ba den om restart, jeg gjorde det og da ble den bluescreena igjen :/ Tja, da er vel skjermkortet gåen. Fomler i blinde når man ikke vet noe om verken maskin eller OS. Starte i sikker modus. Prøve ekstra skjerm. ??? Kan det hjelpe med at jeg bytter skjerm er det det du mener? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Bærbare har ofte et ekstra skjermuttak. Der kan man koble på en annen skjerm, for å komme rundt det ordinære skjermkortet. Lenke til kommentar
Lippabroh Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Bærbare har ofte et ekstra skjermuttak. Der kan man koble på en annen skjerm, for å komme rundt det ordinære skjermkortet. Er stasjonær pc husker ikke alle specsa i hodet! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Starter den opp i sikkermodus? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sjekke om du kan få noe garanti. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan være greit at vi får spesifikasjonene på komponentene i pcen din. Det høres ut som det er skjermkortet som er gåent, men om du får POST / BIOS så kan det tyde på at det kan være noe annet galt også. Så prøv å kom deg inn i bios og se hvordan skjermbildet oppfører seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå