Gloms Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har to PS3 kontroller. Den ene kom med PSen for 2 år siden og den andre er ikke mer enn 1 år. Begge kontrollene har sluttet å ta imot lading. Har prøvd å lade de i min egen PS3, broren min sin PS3 og 3 forskjellige PCer med 2 forskjellige kabler. De tar ikke imot lading noe som hest sted. Har prøvd med broren min sine kontroller, for å sjekke om det er kablene det er no galt med, men de tar imot lading fra alle kilder med alle kabler. Jeg har vært forsiktig med kontrollene. De har aldri falt hardt i gulvet eller lignende og de tok i mot lading for litt over en uke siden. Noen som vet hva som kan være galt med kontrollene mine? Har de tatt kvelden eller finnes det noen måte å få liv i de igjen på? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg ville rett og slett bare levert de inn Fortell alt det du har testet der og du vil mest sannsynlig fått nye. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Kontrollene ligger koblet til PS3en selv om den er slått av (lyser rødt på "påknappen") Her om dagen gikk sikringen med et brak når jeg skulle slå på lyset. Kan dette har gjort at det har gått strøm gjennom PS3en, inn i kontrollen og kortsluttet de på noen måte? Aldri vært borti at det har skjedd før, men er det en mulighet? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Forsøkt å holde PS knappen inne mens du tar i kabel? Også slippe og holde igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå