Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

NY PC funker ikke?! Frustrert...

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk PC'en min for 2 dager siden, men det ser ikke ut som den funker.

Specs:

Corsair 650D

i7 4770k

Asus z87-a

2x R9 290 crossfire

Cooler master 1000w PSU

Kingston HyperX black 16gb 1600mhz

Når jeg hadde plugget inn alle kablene til PC'en min for første gang, kom PC'en på. Men det som var problemet at på skjermen sto det "no signal" også slo skjermen seg av. Viftene gikk og led lysene i PC'en min ble på. Siden det var sent den kvelden la jeg meg.

Neste morgen funket PC'en. Den "no signal" greia var borte. Jeg lastet ned Battlefield 4 og spilte på ultra settings. Men etter noen timer spilling var det liksom "nok" spilling for idag. Etter jeg hadde lukket BF4 skjedde det noe rart. "Det skjedde noe som dette http://i.stack.imgur.com/cTjp3.png

Etter det hadde skjedd kom det opp noe tekst at PC'en skulle bli slått av. Etter den ble automastisk slått av slo jeg den på igjen og da kom den greia der tilbake. Det sto noe om "for more infomation serach on the internet for memory manegment"

Plutselig fikk jeg no signal igjen. Viftene på grafikkortet funket fortsatt og PC'en var på. Etter noen timer funket plutselig PC'en igjen. Jeg slo den på, men bare 30 minutter. Jeg prøvde å spille BF4 men jeg klarte ikke å spille på ultra settings. Jeg byttet til low settings og alt ble mere smooth. Jeg lokket BF4 for å finne ut problemet men etter jeg hadde gjort det skjedde den samme greia som før. Skjermen begynte å freeze litt også kom den memory memory managment greia opp igjen. Etter det ble det "no signal" på pc skjermen. Siden det har ikke PC'en funket -.-

Det rare er at det bare har skjedd når ikke er i BF4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er denne "ferdig-kjøpt" eller selvbygget?

Har sett den "No signal" før.

Ehh. kom brått på det: Skjermledningen har feil. Se inni støpselet etter bøyde pinner. Vær forsiktig så du ikke gjør ting verre. Ta løs hele ledningen og rett opp bøyde pinner med en pinsett.

Edit:

PC må ha minst skjerm og tastatur for å starte.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Er denne "ferdig-kjøpt" eller selvbygget?

Har sett den "No signal" før.

Ehh. kom brått på det: Skjermledningen har feil. Se inni støpselet etter bøyde pinner. Vær forsiktig så du ikke gjør ting verre. Ta løs hele ledningen og rett opp bøyde pinner med en pinsett.

PC'en er ferdig kjøpt. Første gangen jeg prøvde å slå den på kom det no signal. Nesten morgen prøvde jeg å slå den på og PC'en funket :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...