Sykkel99 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei jeg har prøvd å slå ipaden av og på flere ganger men lyden er fremdeles borte på alle appene. (I går funka lyden helt fint men i dag er lyden plutselig borte uten at jeg gjorde noe som helst) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Feil på høyttaler? Ta en full reset og prøv igjen. Hvis den ikke funker da, kontakt Apple Support for reparasjon. Lenke til kommentar
Sykkel99 Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Ok takk Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fungerer det med hodetelefoner? Antar at du er klar over den fysiske mute knappen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Og en i i opptrekk menyen Lenke til kommentar
Sykkel99 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Fungerer det med hodetelefoner? Antar at du er klar over den fysiske mute knappen? ja Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dersom du bruker Airplay: Sjekk om ikke Airplay har mottakereneheten aktiv og ikke Ipaden. Har flere ganger stusset over at jeg ikke får lyd ut av Ipad fordi lyden overføres til AppleTv som ved de anledningene har vært avslått. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hei! Jeg har samme problem.. lyder virker ikke på noen av appene. Jeg har restartet ipaden også.. Får lyd når jeg skal velge toner på «lyder» innstillingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå