Cuneax Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Rykte om 8-tommers Nokia Lumia 2020 tidlig neste år.Mindre Nokia-nettbrett kan være på vei Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fint dette, men jeg håper sannelig på at det skal komme nettbrett som kan ligne på en datamaskin. Mange bytter jo ut en datamaskin med ett nettbrett, men jeg mener at ett nettbrett aldri i nærheten kan erstatte en fullverdig Pc. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Fint dette, men jeg håper sannelig på at det skal komme nettbrett som kan ligne på en datamaskin. Mange bytter jo ut en datamaskin med ett nettbrett, men jeg mener at ett nettbrett aldri i nærheten kan erstatte en fullverdig Pc. Ja, det heter Surface 2 Pro. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, jeg har prøvd det og det kan ikke måle seg med en datamaskin etter min side og brettet kan heller ikke erstatte en datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg