Yurifanta555 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nå har jeg sett meg lei og ha eldre biler hvor ting plutselig begynner å "falle" fra hverandre. Ønsker derfor å kjøpe en nyere bil som er stabil og man vet at fungerer is hverdagen. Da jeg selv ikke er noe bil mekaniker. Bremse skiver og slikt kan jeg skifte. Men ikke mer avanserte tiltak. Det som er viktig for meg er at bilen er praktisk , mer en familie bil. Da unger kan poppe opp i nær fremtid. At kjøre komforen er god til litt langkjøring. Samt at den har hengerfeste og litt krefter under panseret. Har sett en del på Ford Mondeo sine 2010 modeller som kan fåes til ca budsjettet mitt. Men jeg er interessert i å høre hva dere mener man bør fokusere på når det kommertil bruktbil. Service hefte og beskrivelse om bilen er brukt til mye langkjøring og antall eiere har jeg lagt litt fokus på. Men en bil som har kjørt 150-160000 , hva bør man være ops på da? Ønsker også om andre alternativer. Kjenner til Toyota avensis og vw passat. Men utenom det. Er jeg ganske blank på bil. Takk for alle innspill. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Volvo V50 ligger ganske lavt i pris etter V60 kom. den er litt mindre, men du får relativt nye biler, med lav km relativt billig. 1.6 Drive alternativet bruker heller lite dirvstoff, men er du opptatt av litt "guffe", finnes det både 1.8 bensin og 2.0D. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.tv2.no/underholdning/broom/citroen-c5-dette-er-en-av-de-skjulte-skattene-paa-nybilmarkedet-3633054.html Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg vurderer det samme om ikke lenge, til den prisklassen har jeg sett litt på Honda CR-V. Jeg har svært liten peiling på bil, men hva jeg har lest så langt så får den jevnt over svært god tilbakemelding. Det ligger ganske mange av de ute på finn.no, så det skulle være mulig å gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå