GnilreG Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Heisann Skal ha meg tastatur med mus, trådløst. Helst noe med god rekkevidde siden jeg har kun usb porter bak på tårnet og sitter i stuen. Det jeg sliter med er og finne en pakke med norsk tastatur, alt jeg finner på komplett, cdon ++++ mangler åøæ. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Selv bruker jeg Logitech K400, som jeg er meget fornøyd med. Nettbutikkene gidder ikke legge ut bilder av tastaturet med norsk (eller nordisk) layout, men som regel har tastaturer som selges fra norske nettbutikker dette. Jeg legger ved et (dårlig mobiltelefon-) bilde av mitt tastatur, så ser du hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Okey, så jeg får lese etter bedre i teksten da for og se om de har de. Alle jeg finner har lite info og viser engelsk bilder Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) På komplett så har vel alle norsk/nordisk layout med mindre annet er spesifisert så vidt jeg vet. Tror dette gjelder de aller fleste nettbutikker som har .no adresse. Endret 23. november 2013 av Malmern Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Jada, jeg har barre sett på bildene , men de er jo såklart engelske. Når jeg ser på komplett nå ser jeg det står nordisk Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå