Canman89 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vet ikke om dette er helt riktig sted å poste dette, men er kanskje folk her som har litt peiling. Jeg har et problem som kom for 3 dager siden. Når jeg spiller Cs:Go så plutselig bare stopper alt i ca. 5-10 sekunder. Og rett etter "lag frysen" er borte er jeg tilbake der jeg var 2-3 sekunder før laggen starta. Det er ikke en 100% frys, ettersom gubben står og "bobber" opp og ned mens jeg er låst fast. Det kommer ikke opp noe connection problem eller lignende (som jeg får hvis jeg f.eks hadde dratt ut nettet. Jeg blir ikke avbrutt på skype. Jeg kan høre folka jeg er på skype med under laggen og de kan høre meg. Jeg prøvde også å fyre opp CoD blackops. laggen kommer der også. Men litt annerledes, jeg begynte å lagge, så falt jeg under bakken, alt ble svart, så kom jeg utafor mappet, var vel lagga fast i 30sec før det ga seg. Og da kom jeg tilbake der jeg var. Siden nettet funker fint på ALT annet. Sa noen til meg at det kunne være skjerm kortet mitt? jeg syntes det virker litt rart. Så jeg prøvde å kjøre Skyrim, jeg løp rundt i ca 15min, opplevde ikke noe lag. Men tok meg faktisk 2 runder på team deathmatch på cod før det kom der. På CS:GO virker det som når den laggen først kommer. Så blir den etterfulgt av flere "after lags" akkurat som den første. Før det gir seg, og etter et stort lag som det er det ofte "smooth" og fint en god stund før det kommer igjen. Jeg tenker jo at det er et nett problem. Jeg ringte GET, de sjekka over telefonen linja mi, og ba meg restarte rutern og fikse litt på modem boksen mens jeg var på TLF med de. Og etter det fortsatte laggen å komme. Get blodnekter for at noe er galt hos dem. Jeg vetafaen hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke gjøre noe som helst FPS online gaming. Noen folk sier det kan være noe dritt på pc'n min (virus, galt med skjerm kortet eller nettet) har tatt flere anti virus scans. Virker ikke ut som jeg har noe virus, alle drivere og programvare er i orden. Get hevder nettet dems er feilfritt. Noen som har noe peiling hva dette kan være? Lenke til kommentar
PEZ General Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er riktig som han vennen din sier, gammel PC? Prøv å skru ned kvaliteten ingame, FPS er mer verdt en fin og smud kvalitet. Jeg hadde samme problem før, men da hadde jeg en altfor gammel data og brukte trådløst nett. Kan også være at problemet oppstår hvis du deler nettet med noen andre? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan du poste PC-spesifikasjonene dine? Hvis du har prøvd det meste kan det også være en idé å formatere systemet. Du burde også sjekke temperaturen på skjermkortet ditt når disse problemene oppstår. Hwmonitor er et fint lite program for å gjøre nettopp dette; http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html Lenke til kommentar
Canman89 Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Har funnet ut at nettet mitt faktisk ikke funker helt fint når dette skjer. Prøvde istad og plugge meg direkte til modemet for å se om det var noe galt med ruter'n, da jeg fikk en kjempe frys med med flere "etter frys" Da satt jeg på skype med en kompis og jeg ble faktisk logget ut. Etter jeg fant ut det, prøvde jeg neste gang og alt tabe kjapt ut med engang jeg fikk et sånt frys å prøve å åpne vg, dagbladet, wikipedia og sånt. Da sto bare internett leseren bare å loadet i flere sekunder, dette skjedde gang på gang samtidig som jeg ble fryst. Pc'n er ikke gammel eller dårlig og frame raten min er helt fin. Har et GTX670 og en 3.60 7 kjernet prossesor. Hvis det er noe galt inni pc'n er det med hoved kortet (ettersom nettverks kortet er innebygd der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå