apoe4 Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Bare hyggelig. Det har sikkert blitt gjort noen endringer på deres side ja. Skal se på det så snart jeg har tid. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Apper for nedlasting sluttet å virke samtidig, så er nok nrk som har endret noe Lenke til kommentar
arommetveit Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Hei Marius, Jeg har brukt og hatt glede av appen din i flere år, men etter en resett av TV forsvant den. Kommer ikke inn på http://marius.thoering.no/ for å finne installasjonsveiledningen for 2011/2012 Samsung TV, ligger denne en annen plass eller er det mulig å få den beskrevet? Takker på forhånd, Anders Lenke til kommentar
thomasdleeuw Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hei Marius, Tusen takk for å lage NRK app. Min mor som bor i Nederland er stor fan. Stemmer det at app virker ikke som før? Kan ikke se noen programmer mer. Lenke til kommentar
Perac Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Hei, Får av og til feilmeldinge: Videoavspiller, noe gikk galt med avspillingen, error code 5204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå