tobias.pedersen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har bestillt en e sigg fra ebay. Den ble sendt på torsdag med royal air Mail. Kommer den denne uka tror du? Eller hvor mange dager er gjennomsnittet på? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Hvor mye er verdien på, og hvilken landsdel befinner du du deg i? Hvis den har for høy verdi, og må fortolles kan det fort ta 2-4 dager ekstra alt etter hvor smooth det går i tollen. Ellers vil jeg tro at det kan ta 1-2 uker, har opplevd å få pakker/brev fra UK etter et par dager, men kan også drøye til opp mot 2 uker. Pleier også ofte stå på myeBay siden eller i selve annonsen hvor lang tid det pleier å ta. Håper dette hjalp deg litt på vei Endret 23. november 2013 av K_7 Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Varens verdi er på 24 pund, men fikk selgeren til å skrive under 10 pund. Jeg befinner på på østlandet, vestfold. De sier i beskrivelsen at det skal ta fra 5-9 dager. Men lurte på om det var noen som har handla fra UK med Royal Air Mail, som kunne si hvor lang tid frakten tok for dem.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Normalt tar det ca. 1 uke. Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Supert! Takker for svar. Da får jeg den i tide... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) bestiller jeg den på en søndag får jeg den oftest på fredag eller lørdag neste uke. Detfor jeg liker å bestille fra uk ebay Oslo Endret 24. november 2013 av Mr. D Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 bestiller jeg den på en søndag får jeg den oftest på fredag eller lørdag neste uke. Detfor jeg liker å bestille fra uk ebay Oslo Takker for svar. da er den nok ikke langt unna "rett rundt hjørnet" Forhåpentligvis... Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvor lang tid tok det da? Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Vet ikke... Er i Polen nå, så får ikke sjekka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå