Tmz Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nå har det seg slik at vi snakker litt på telefon, gjerne over en time om alt og ingenting... Vi holder kontakten nesten daglig på snapchat, men det som har gjort meg betenkende er at når vi snakker på telefon så nevner hun gjerne andre gutter som feks ''når jeg nå drar på ferie så møter jeg kanskje drømmemannen'' osv setninger âla det. Det at hun nevner andre gutter er for meg helt uinteressant, og jeg tenker litt det samme for henne at hun ikke liker om jeg forteller om andre jenter.. Hvordan bør jeg tolke dette? Og når jeg var ute forrige helg fikk jeg en del snappchat meldinger om hvor jeg var ute, om jeg var drita..mao, viste hun interesse for hva jeg gjorde.. Samtidig så blir hun med på ting når jeg tar initiativ, hun sier alltid det er hun som tar initiativ, men det er feil... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Hvorfor må du tolke det? Hun viser helt klart å tydelig interesse etter hva jeg forstår. Hvem gidder å prate timesvis i telefonen med noen de ikke er intressert i? Du minner meg om meg selv for noen år tilbake. Hadde en lignende situasjon med ei venninne for mange år tilbake hvor jeg var stormforelska men aldri fikk ut fingern og vist insiativ. Gjett hva... nå flere år senere har hun fortalt at hun var forelsket i meg også... At hun prater om at hun kanskje møter andre gutter trenger du ikke bry deg om, jeg har hørt den fra mange jenter jeg har vist har likt meg. Vet ikke hvorfor de sier det, kanskje de vil se reaksjonen din elns... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Nå har det seg slik at vi snakker litt på telefon, gjerne over en time om alt og ingenting... Vi holder kontakten nesten daglig på snapchat, men det som har gjort meg betenkende er at når vi snakker på telefon så nevner hun gjerne andre gutter som feks ''når jeg nå drar på ferie så møter jeg kanskje drømmemannen'' osv setninger âla det. Det at hun nevner andre gutter er for meg helt uinteressant, og jeg tenker litt det samme for henne at hun ikke liker om jeg forteller om andre jenter.. Hvordan bør jeg tolke dette? Og når jeg var ute forrige helg fikk jeg en del snappchat meldinger om hvor jeg var ute, om jeg var drita..mao, viste hun interesse for hva jeg gjorde.. Samtidig så blir hun med på ting når jeg tar initiativ, hun sier alltid det er hun som tar initiativ, men det er feil... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Hvorfor må du tolke det? Hun viser helt klart å tydelig interesse etter hva jeg forstår. Hvem gidder å prate timesvis i telefonen med noen de ikke er intressert i? Du minner meg om meg selv for noen år tilbake. Hadde en lignende situasjon med ei venninne for mange år tilbake hvor jeg var stormforelska men aldri fikk ut fingern og vist insiativ. Gjett hva... nå flere år senere har hun fortalt at hun var forelsket i meg også... At hun prater om at hun kanskje møter andre gutter trenger du ikke bry deg om, jeg har hørt den fra mange jenter jeg har vist har likt meg. Vet ikke hvorfor de sier det, kanskje de vil se reaksjonen din elns... Takk! Det er ikke det at hun nevner navn på andre gutter, blir mer overfladisk. Tror hun sier det for å se reaksjonen min. Jeg sier bare "kjør på", men hun sier nei.. Jeg vurderer å teste hennes reaksjon med å si at jeg nettopp har avslått en jente på skolen fordi jeg ikke var interessert i hun..(eller noe annet ????) Det vil være viktig for meg å finne ut. Også sender vi litt meldinger på snapchat, det er jo okey, ganske uformelt å enkelt. Men vi er kanskje begge litt forsiktige der, jeg vil ikke mase, og heller ikke hun. Og ja, hun viser interesse, det gjør jeg og - men er så vanskelig å forstå om det er noe mer i det. - Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Nå har det seg slik at vi snakker litt på telefon, gjerne over en time om alt og ingenting... Vi holder kontakten nesten daglig på snapchat, men det som har gjort meg betenkende er at når vi snakker på telefon så nevner hun gjerne andre gutter som feks ''når jeg nå drar på ferie så møter jeg kanskje drømmemannen'' osv setninger âla det. Det at hun nevner andre gutter er for meg helt uinteressant, og jeg tenker litt det samme for henne at hun ikke liker om jeg forteller om andre jenter.. Hvordan bør jeg tolke dette? Og når jeg var ute forrige helg fikk jeg en del snappchat meldinger om hvor jeg var ute, om jeg var drita..mao, viste hun interesse for hva jeg gjorde.. Samtidig så blir hun med på ting når jeg tar initiativ, hun sier alltid det er hun som tar initiativ, men det er feil... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Hvorfor må du tolke det? Hun viser helt klart å tydelig interesse etter hva jeg forstår. Hvem gidder å prate timesvis i telefonen med noen de ikke er intressert i? Du minner meg om meg selv for noen år tilbake. Hadde en lignende situasjon med ei venninne for mange år tilbake hvor jeg var stormforelska men aldri fikk ut fingern og vist insiativ. Gjett hva... nå flere år senere har hun fortalt at hun var forelsket i meg også... At hun prater om at hun kanskje møter andre gutter trenger du ikke bry deg om, jeg har hørt den fra mange jenter jeg har vist har likt meg. Vet ikke hvorfor de sier det, kanskje de vil se reaksjonen din elns... Takk! Det er ikke det at hun nevner navn på andre gutter, blir mer overfladisk. Tror hun sier det for å se reaksjonen min. Jeg sier bare "kjør på", men hun sier nei.. Jeg vurderer å teste hennes reaksjon med å si at jeg nettopp har avslått en jente på skolen fordi jeg ikke var interessert i hun..(eller noe annet ????) Det vil være viktig for meg å finne ut. Også sender vi litt meldinger på snapchat, det er jo okey, ganske uformelt å enkelt. Men vi er kanskje begge litt forsiktige der, jeg vil ikke mase, og heller ikke hun. Og ja, hun viser interesse, det gjør jeg og - men er så vanskelig å forstå om det er noe mer i det. Anonymous poster hash: 4329d...aed Hvorfor gjøre det så vanskelig og drive med psykologi-spill mot hverandre? Mye større sjanse for at går dårligere enn at det kommer noe positivt ut av dette. Om alt dette har foregått i en lengre periode så er det på tide å få ut fingeren og vise at du kan ta initiativ og er modig nok til å få henne med ut på noe eller i det minste gjøre noe litt uvanlig. Kun prating uten endring i situasjonen vil gjøre at den ene eller andre parten kjeder seg og mister interessen etter hvert. Ikke si kjør på til slike kommentarer; da virker det som om du virkelig ikke bryr deg om henne. Greit nok at du ikke viser du er hodestups forelsket eller lignende... men å virke så tilbakelent likegyldig til om hun driver på med andre er det samme som å virke avvisende og uinteressert. EDIT: så nå at du skrev hun blir med på ting når du tar initiativ. Hva er "ting"? Endret 30. januar 2014 av Dudeliduu 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Nå har det seg slik at vi snakker litt på telefon, gjerne over en time om alt og ingenting... Vi holder kontakten nesten daglig på snapchat, men det som har gjort meg betenkende er at når vi snakker på telefon så nevner hun gjerne andre gutter som feks ''når jeg nå drar på ferie så møter jeg kanskje drømmemannen'' osv setninger âla det. Det at hun nevner andre gutter er for meg helt uinteressant, og jeg tenker litt det samme for henne at hun ikke liker om jeg forteller om andre jenter.. Hvordan bør jeg tolke dette? Og når jeg var ute forrige helg fikk jeg en del snappchat meldinger om hvor jeg var ute, om jeg var drita..mao, viste hun interesse for hva jeg gjorde.. Samtidig så blir hun med på ting når jeg tar initiativ, hun sier alltid det er hun som tar initiativ, men det er feil... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Hvorfor må du tolke det? Hun viser helt klart å tydelig interesse etter hva jeg forstår. Hvem gidder å prate timesvis i telefonen med noen de ikke er intressert i? Du minner meg om meg selv for noen år tilbake. Hadde en lignende situasjon med ei venninne for mange år tilbake hvor jeg var stormforelska men aldri fikk ut fingern og vist insiativ. Gjett hva... nå flere år senere har hun fortalt at hun var forelsket i meg også... At hun prater om at hun kanskje møter andre gutter trenger du ikke bry deg om, jeg har hørt den fra mange jenter jeg har vist har likt meg. Vet ikke hvorfor de sier det, kanskje de vil se reaksjonen din elns... Takk! Det er ikke det at hun nevner navn på andre gutter, blir mer overfladisk. Tror hun sier det for å se reaksjonen min. Jeg sier bare "kjør på", men hun sier nei.. Jeg vurderer å teste hennes reaksjon med å si at jeg nettopp har avslått en jente på skolen fordi jeg ikke var interessert i hun..(eller noe annet ????) Det vil være viktig for meg å finne ut. Også sender vi litt meldinger på snapchat, det er jo okey, ganske uformelt å enkelt. Men vi er kanskje begge litt forsiktige der, jeg vil ikke mase, og heller ikke hun. Og ja, hun viser interesse, det gjør jeg og - men er så vanskelig å forstå om det er noe mer i det. - Anonymous poster hash: 4329d...aed Slutt med slike tester og ta insiativ selv. Dere kan drive på slik i mange år uten å komme noe vei... Sa ikke jeg nettopp at jeg hadde vært i en lignende situasjon der vi hadde gjensidige følelser men som aldri ble noe fordi jeg holdt på slik du gjør? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Slutt med slike tester og ta insiativ selv. Dere kan drive på slik i mange år uten å komme noe vei... Sa ikke jeg nettopp at jeg hadde vært i en lignende situasjon der vi hadde gjensidige følelser men som aldri ble noe fordi jeg holdt på slik du gjør? Takk ! Skal gi tilbakemelding når jeg har noe nytt å komme med.. PS: De tipsene jeg får, her, er gull verdt - takk igjen! Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Slutt med slike tester og ta insiativ selv. Dere kan drive på slik i mange år uten å komme noe vei... Sa ikke jeg nettopp at jeg hadde vært i en lignende situasjon der vi hadde gjensidige følelser men som aldri ble noe fordi jeg holdt på slik du gjør? Takk ! Skal gi tilbakemelding når jeg har noe nytt å komme med.. PS: De tipsene jeg får, her, er gull verdt - takk igjen! Anonymous poster hash: 4329d...aed . Snakk å være en snegle, kjør på du må ta iniativet, se på hun, gi henne et blikk som viser at du vil ha henne se lenge på hun, ta på hun, få henne til å le ved å tulle med hun, ta på hun se om det er gjensidig. Ler hun av alt du sier da liker hun deg, Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Jenter er jo ikke noe vanskeligere å forstå seg på enn det du er, siden du øyensynlig aldri sier noe rett ut. At hun ikke er direkte kan enten skyldes at hun rett og slett ikke er interessert, at hun, som deg, er redd for å ødelegge noe, eller at hun mener du som mann er den som må ta det første skrittet. Jeg stemmer i med de andre her. Slutt med tolkningen, og spør direkte. Somler du for lenge mister du nesten garantert alle sjanser du kanskje hadde. Prøv å fiske da, dans rundt grøten etc Hvorfor må du tolke det? Hun viser helt klart å tydelig interesse etter hva jeg forstår. Hvem gidder å prate timesvis i telefonen med noen de ikke er intressert i? Du minner meg om meg selv for noen år tilbake. Hadde en lignende situasjon med ei venninne for mange år tilbake hvor jeg var stormforelska men aldri fikk ut fingern og vist insiativ. Gjett hva... nå flere år senere har hun fortalt at hun var forelsket i meg også... At hun prater om at hun kanskje møter andre gutter trenger du ikke bry deg om, jeg har hørt den fra mange jenter jeg har vist har likt meg. Vet ikke hvorfor de sier det, kanskje de vil se reaksjonen din elns... Hvorfor gjøre det så vanskelig og drive med psykologi-spill mot hverandre? Mye større sjanse for at går dårligere enn at det kommer noe positivt ut av dette. Om alt dette har foregått i en lengre periode så er det på tide å få ut fingeren og vise at du kan ta initiativ og er modig nok til å få henne med ut på noe eller i det minste gjøre noe litt uvanlig. Kun prating uten endring i situasjonen vil gjøre at den ene eller andre parten kjeder seg og mister interessen etter hvert. Ikke si kjør på til slike kommentarer; da virker det som om du virkelig ikke bryr deg om henne. Greit nok at du ikke viser du er hodestups forelsket eller lignende... men å virke så tilbakelent likegyldig til om hun driver på med andre er det samme som å virke avvisende og uinteressert. EDIT: så nå at du skrev hun blir med på ting når du tar initiativ. Hva er "ting"? Hey! Nå har det seg slik at vi har snakket sammen på litt over en uke på grunn av praktiske årsaker. Men hun skrev til meg i dag og sa at hun savnet meg! Jeg svarte tilbake med å vise at jeg ble glad for at hun tok kontakt, men jeg skrev ikke tilbake det samme fordi det blir litt for mye klisjè "aktig".. Vet ikke? Hjelp!! Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal bygge opp en samtale...Facebook er så kleint. Orker ikke ta helt av heller, vær heller litt "lay-back", orker ikke ha for store forhåpninger. Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hey! Nå har det seg slik at vi har snakket sammen på litt over en uke på grunn av praktiske årsaker. Men hun skrev til meg i dag og sa at hun savnet meg! Jeg svarte tilbake med å vise at jeg ble glad for at hun tok kontakt, men jeg skrev ikke tilbake det samme fordi det blir litt for mye klisjè "aktig".. Vet ikke? Hjelp!! Kunstpauser kan du godt legge inn og kan være viktig for at du ikke skal virke for "trengende", men når en jente sier hun har savnet deg så svarer man gjerne samme tilbake om du faktisk mener det i hvert fall. Blir som å si "jeg elsker deg" for noen og ikke få svar... Varierer selvfølgelig fra person til person hvor viktig det er, men regner med at de fleste faktisk blir såret om de ikke får noe konfirmasjon på følelser tilbake. Det enkle er ofte det beste. f.eks: "Heisann du! Har ikke snakket med deg på en stund, hehe. Utrolig koselig at du tar kontakt, for jeg må innrømme at jeg har savnet deg også." Og etter man er ferdig med "hvordan går det?" osv. pratingen kan man avslutte med noe som: "Men du! Jeg må nesten gå nå, men jeg er ledig på fredag om du ønsker å finne på noe " Eller noe i den duren... Dro bare noe ut av luften nå, for aner virkelig ikke hvordan kommunikasjonen deres er til vanlig, og er jo forskjell fra person til person - par til par Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal bygge opp en samtale...Facebook er så kleint. Orker ikke ta helt av heller, vær heller litt "lay-back", orker ikke ha for store forhåpninger. Anonymous poster hash: 4329d...aed Én ting er å prøve å bli oppfattet som laidback, en annen ting er å faktisk være det. Mye mye lettere sagt enn gjort, men du må lære å tenke at selv om alt hadde gått galt så er det ikke verdens undergang. På den måten vil du automatisk opptre mer selvsikker. Dessuten er jenter EKSTREMT mye flinkere på å oppfatte skjulte tegn og signaler og underbevisstheten deres kan ofte gå rett i tilbaketrekning om de merker noe som ikke henger på greip: som f.eks at du ikke er samme personen skriftlig som muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå