AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 hei, Jeg synes dette med jenter er svært vanskelig. Jeg har en venninne jeg har god kontakt med, vi er lik på mange områder, og passer bra sammen. Vi er en del av samme vennekrets og har kjent hverandre i mange år, men det er ikke slik at vi "henger i lag på fritiden" akkurat. Vi sender noe snapchat meldinger (heretter forkortet Snapps) i ny og ne, men forrige helg var det som om hun inviterte meg bort på pizza dagen etter.. på noe premiss osv ved at jeg lovte å ta bussen hjem igjen (dårlig føre), greit nok ... jeg skulle ta kontakt dagen etter, på en søndag.., tok motet til meg og gjorde det men virket som hun fikk "packern" og skrev da at hun skulle på kino. Jeg vet ikke..veldig merklig at jeg fikk en litt uformell invitasjon å komme på besøk, også ble det ikke noe av. Jeg er jo interessert, men tror vi begge feiger litt ut.. what to do? Vi er i slutten av tenåra begge to. Anonymous poster hash: cd0e3...574 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kanskje du kan høre om hun vil konme til deg eller om dere skal finne på noe? Kino? Spise noe? Film hjemme? Kan si det var synd det ikke ble noe av besøket og at du gledet deg og håper at dere kan finne på noe snart f.eks. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vis baller (ikke bokstavelig talt) og be henne med ut. Sier hun ja, så er hun interessert, sier hun nei, så finner du noe annet. Ganske enkelt! 4 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er nok viktig for dere at én av dere tar steget litt videre og prøøøver å ta mot til seg. Utfallet kan jo bare enten bli nei eller det beste...ja. Prøver man ikke, kommer man til å angre siden fordi man ikke prøvde hardt nok. Be henne med ut å spise, på kino, bowling etc. Er jo slettes ikke umulig at hun sier ja. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Hey en liten update...Føler vi har tatt steget litt videre.. Det startet med at jeg var på joggetur, sendte en bilde til henne og hun spurte om hun kunne få være med. Så dagen etter dro vi på joggetur, og det var gøy! Vi skal nå imorgen på ny tur, og jeg håper dette er med på å ''tenne noen gnister''.. jeg er ganske dårlig på dette med damer.., er det noen som kan gi meg noen videre tips/hjelp til hva jeg skal gjøre nå? Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Er samtidig redd for å "ødelegge" friendzone... Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Kan du ikke foreslå å finne på noe annet da? Det kan være noe som kan være både vennskapelig eller date, som å spise og å kanskje gå på kino? Eller høre om hun vil finne på noe annet enn det. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Slik du forklarer situasjone er det så godt som umulig å vite om hun liker deg, eller om hun ser på deg som en ufarlig venn. Desverre så er eneste muligheten for å finne ut hva som egentlig stemmer å ta initativet. I slutten av tenårene så er vell filmkveld noe som skriker "liker du meg?". Dere kan prate sammen og det er gode muligheter for nærkontakt i sofahjørnet (i motsetning til på kino). Om du spør henne om dere skal ha en filmkveld neste uke en gang og hun "ikke kan" så bør det være et tydelig tegn på at hun ikke ser på deg på den måten (Altså ikke foreslå et bestemt tidspunkt). Ettersom dere har kjent hverandre såpass lenge, så er sannsynligheten for at du kan vente til hun tar initiativ mikroskopisk. Dette er jævla skummle greier (been there, done that), men skal det skje noe her, må Du ta kontrollen. Chicks digg it. Good Luck! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Takk! Skal bygge videre på det som blir sagt her. - ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Nå har det seg slik at vi snakker litt på telefon, gjerne over en time om alt og ingenting... Vi holder kontakten nesten daglig på snapchat, men det som har gjort meg betenkende er at når vi snakker på telefon så nevner hun gjerne andre gutter som feks ''når jeg nå drar på ferie så møter jeg kanskje drømmemannen'' osv setninger âla det. Det at hun nevner andre gutter er for meg helt uinteressant, og jeg tenker litt det samme for henne at hun ikke liker om jeg forteller om andre jenter.. Hvordan bør jeg tolke dette? Og når jeg var ute forrige helg fikk jeg en del snappchat meldinger om hvor jeg var ute, om jeg var drita..mao, viste hun interesse for hva jeg gjorde.. Samtidig så blir hun med på ting når jeg tar initiativ, hun sier alltid det er hun som tar initiativ, men det er feil... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Er det noen som har noen tanker? Hadde hjulpet veldig! Takk for alle svar :-) Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har du sagt noe om din interesse? Kan det være at hun fisker for å se hvordan du reagerer? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Takk. Men ja, interesse: Tror vi kjenner hverandre så godt at vi vet hvilke interesser vi har, men det kan være at hun fisker for å se åssen jeg reagerer. Men dog..., merkelig. Jenter er f*** meg vanskelig å forstå seg på ass... -ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jenter er ikke alltid så lette å forstå seg på nei Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Men har ikke sagt noe til hun om hva jeg tenker, interesse ovenfor henne, nettopp fordi vi har kjent hverandre så lenge at jeg ikke ønsker å ødelegge noe, det er akkurat det som er vanskelig. Vi har ikke snakket på noen dager nå, men kan jo være sunt at det er litt "stille" også.. :s - TS Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er derfor jeg tenker at hun kanskje fisker. Dere skulle ikke funnet på noe da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Jo, har avtalt at vi skal det! Men tørr ikke å gå over den grensa å høre hva hun mener... Er så vanskelig - Ts Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Prøv å fiske da, dans rundt grøten etc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg vet hun er interessert i meg, men det jeg ikke vet er om det er på "den måten". Det er jo det jeg må finne ut. Hun nevner av og til andre gutter "så fine" osv, åsså sier jeg kjør på, og da er det bare tull.. Jeg vet ikke om hun prøver å gjøre meg "sjalu" ellernoe, men jeg gir ikke uttrykk for det. Kanskje jeg burde gjøre henne litt sjalu for å se hvordan hun reagerer? Uten at det trenger å være noe spesielt. Anonymous poster hash: 4329d...aed Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jenter er jo ikke noe vanskeligere å forstå seg på enn det du er, siden du øyensynlig aldri sier noe rett ut. At hun ikke er direkte kan enten skyldes at hun rett og slett ikke er interessert, at hun, som deg, er redd for å ødelegge noe, eller at hun mener du som mann er den som må ta det første skrittet. Jeg stemmer i med de andre her. Slutt med tolkningen, og spør direkte. Somler du for lenge mister du nesten garantert alle sjanser du kanskje hadde. Endret 29. januar 2014 av Okapi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå