Audi30tdi Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei! Har en pc hvor harddisken har masse bad sectors, og lurte på om hvis jeg får laget et image av disken og lagt dette inn på en ny harddisk vil alt fungere ok, eller drar jeg bare med meg problemene?? Kåre! Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis du lager en image og så booter fra denne så vil du dra med deg problemene på de dataene som ligger i de skadde sektorene. Hvis du lager image av disken som en ekstra partisjon så kan du finne ut hva av dataen som har overlevd og kopiere over dette. Du vil nok ha mye korrupte filer uansett. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er stor sannsynlighet for at det vil gå bra. De "fysiske" bad sectors blir ikke overført. Har du allerede mistet data som følge av bad sectors får du ikke disse tilbake. Hvis feilkorrigeringen på disken har fungert som den skal, så kan det gå fint. Det er verdt å forsøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå