Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Stillits, - fargerik fink ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Ja flott og fargerik stillits Albert God helg !!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Ja flott og fargerik stillits Albert God helg !!!! Med hilsen Leif Hei, Leif. Takk for enda en hyggelig og positiv kommentar ! En riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei Albert. Hei Albert Kjempebra bilde av denne finken. Jeg kan ikke huske jeg har sett den før. Finken's farger matcher faktisk godt med bakgrunnsfargene som om det var på bestilling! Du kan å få det til, Albert! Utmerket komponering, exponering og skarphet. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei Albert. Hei Albert Kjempebra bilde av denne finken. Jeg kan ikke huske jeg har sett den før. Finken's farger matcher faktisk godt med bakgrunnsfargene som om det var på bestilling! Du kan å få det til, Albert! Utmerket komponering, exponering og skarphet. Mvh, Jon Hei, Jon. Stillits 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei Albert. Hei Albert Kjempebra bilde av denne finken. Jeg kan ikke huske jeg har sett den før. Finken's farger matcher faktisk godt med bakgrunnsfargene som om det var på bestilling! Du kan å få det til, Albert! Utmerket komponering, exponering og skarphet. Mvh, Jon Hei, Jon. Stillits var en totalt ukjent fugl for meg, inntil den for noen dager siden dukket opp på fórplassen, og forsvant umiddelbart, - antagelig fordi jeg gjorde noen uoverveide bevegelser i ren overraskelse ! Beskrivelsen i fugleatlaset stemte med observasjonen, og da var det bare å vente og håpe ... . I går dukket den opp igjen, og var her noen minutter ! Stillits er vanlig i hele Europa, men er relativt ny i Norge. Den hekker hovedsakelig rundt Oslofjorden, gjerne i barskog. Størrelsen er omtrent som en spurv. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei Albert. Et praktfullt bilde av Stilitsen. Ser ut som den har stilt seg opp i positur, og nyter oppmerksomheten fra fotografen. Flott fjærprakt som detaljert kommer fram på bildet, og bakgrunnen kunne ikke passet bedre. Tålmodighet i "venting", har virkelig lønt seg Albert, og her ble det virkelig fotogevinst Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vakkert bilde av en utrolig flott fugl. Har sett den en gang på hytta, men aldri fått den på bildebrikken. Nydelige farger og topp teknisk, som vanlig! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei Albert. Et praktfullt bilde av Stilitsen. Ser ut som den har stilt seg opp i positur, og nyter oppmerksomheten fra fotografen. Flott fjærprakt som detaljert kommer fram på bildet, og bakgrunnen kunne ikke passet bedre. Tålmodighet i "venting", har virkelig lønt seg Albert, og her ble det virkelig fotogevinst Vennlig hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Det ble noen spennende dager inntil den dukket opp igjen, og da ble heldigvis en stund ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Vakkert bilde av en utrolig flott fugl. Har sett den en gang på hytta, men aldri fått den på bildebrikken. Nydelige farger og topp teknisk, som vanlig! Hei, Jan Egil. Tusen takk for nok en hyggelig og positiv kommentar fra deg ! Du får være på utkikk etter stillits på hytta, - den har et bredt register av lyder / toner, og høres ut som en kanarifugl ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Et sjeldent fint bilde av en vakker fugl. Hvilken som helst fargedesigner fryder seg over de matscende fargene mot bakgrunnen! Jeg har Googlet bilder av fuglen og få matcher ditt. Her er Sidensvansen akkurat på vei forbi. Skulle gjerne ha fotografert men har ikke rotet meg til å kjøpe telezoomen enda. Blir samme som din. Et problem på disse trakter nå med lite lys. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Et sjeldent fint bilde av en vakker fugl. Hvilken som helst fargedesigner fryder seg over de matscende fargene mot bakgrunnen! Jeg har Googlet bilder av fuglen og få matcher ditt. Her er Sidensvansen akkurat på vei forbi. Skulle gjerne ha fotografert men har ikke rotet meg til å kjøpe telezoomen enda. Blir samme som din. Et problem på disse trakter nå med lite lys. Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Bakgrunnen matchet godt, - pussig sammentreff. Takk også for at du sjekket kvaliteten på bildet ved å sammenligne med bilder på Google, - det har jeg ikke sjekket selv, enda. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Her har du klart å fange vinterens vakreste, jeg venter ennå på besøk av disse, nydelig bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Her har du klart å fange vinterens vakreste, jeg venter ennå på besøk av disse, nydelig bilde Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Lykke til med fotojakt på stillits. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Stillits er en av de vakreste fugleslag vi har - og flott å få se den så fint gjengitt som her! Kjempebra!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Stillits er en av de vakreste fugleslag vi har - og flott å få se den så fint gjengitt som her! Kjempebra!! Hei, Nils Christian. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg