NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har et problem ..nemlig HDen min...jeg finer den i BIOS osv ..men når jeg ser etter på min datamaskin så er det ingen tingen der...noen som har oplevd det samme!......pls svar..har en masse filmer som vil inn på pcen .... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er dette en ny HD? Sjekket om den står som master eller slave? Hvis den er en ny HD, og står på samme kabel som den gamle, må du sette den som slave (jumper bak på Harddisken). Den gamle skal stå som master. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jo den er ny og den står på slave men jeg finner den ikke ...den er på pcen ! men jeg finner den ike ! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hmm som jeg sa i den andre posten din, hvis den er ny, må du formatere den.. hvis ikke finner du den ikke i windows.. for å formatere den kan du bruke partition magic 8 eller du kan gjøre det på diskbehandling på kontrollpanelet. er ikke helt sikker på åssen du gjør det der(har ikke gjort det selv) men det skal vertfall gå Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 joa men jeg finner den jo ikke ..den er "borte" ...alt er rett å slikt men men men men! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvis du har winxp så: kontollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling /diskbehandling. Der velger du den nye disken og formaterer den. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Les mitt inlegg på den andre posten.. så slipper du å formatere Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 hvilken annen post????? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvis du har winxp så:kontollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling /diskbehandling. Der velger du den nye disken og formaterer den. hum..? der kom det fram at den er utildelt HJELP??? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ok takk alle sammen...sorry for alle postene ble bare litt utolmodig med denne pcen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå