Olav Leistad Hove Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Omkranset vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei Olav Her kan det skjule seg mange skatter skjønner du. Nesten akkurat ved denne plassen var jeg (for hundre år siden) på skoletur med klassen, for å samle alger til herbariet vi den gang måtte lage. Da var jeg så heldig å finne en sjelden algeart. Tror du ikke lærer`n "stjal" den Bilde som henter fram minner for mitt vedkommende. Dette er "Golden beach" Krystallklart vann, innrammet i gull Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei, Olav. Dette har jeg verken sett eller hørt om,, så det skal bli spennende å finne ut om det er beskrevet på internett ! Det ser ut til å være store mengder med planterester, så sjøen er kanskje stor og / eller dyp ? Bildet illustrerer godt det fenomenet du beskriver i følgeteksten. God helg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg