Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Robin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nydeleg bilete av Raudstrupa - ein av mine favorittfuglar! Rørande flott tekst som komplementerer dei tekniske kvalitetane i biletet Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Nydeleg bilete av Raudstrupa - ein av mine favorittfuglar! Rørande flott tekst som komplementerer dei tekniske kvalitetane i biletet Tusen takk Magnar Ikke vanskelig å forstå at dette er en av favorittfuglene God helg til deg. Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Du verden, bare ett bein. Det var en rørende historie ja. Sannelig bra at Robin har deg da Lisbeth. Du får vurdere om det går an å skaffe ham en protese. Jeg er med og spleiser. Nydelig høykvalitets - bilde. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Du verden, bare ett bein. Det var en rørende historie ja. Sannelig bra at Robin har deg da Lisbeth. Du får vurdere om det går an å skaffe ham en protese. Jeg er med og spleiser. Nydelig høykvalitets - bilde. Hilsen Olav Hei Olav. Takk for koselig kommentar. Det hadde nok blitt stas med protese ..... Vi får iallefall stelle godt med vesle nøstet, så lenge han holder seg her Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei, Lisbeth. Det er imponerende godt gjort å få tatt et bilde med en slik kvalitet av en bitteliten fugl som helst gjemmer seg i busker eller bak planter og bladverk / greiner ! Den ser jo så troskyldig ut, og vekker nok beskytterinstinktet hos de aller fleste, så du tar nok godt vare på den vesle, beskjedne rødstrupen Et fantastisk flott bilde, og en rørende historie, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei Lisbeth. Et fabelaktig godt bilde av rødstrupen! En fryd å se denne vakre lille skapningen i sine praktfulle farger. En rørenede historie har du med også. Så fint at du ar tatt den under dine vinger så godt det lar seg gjøre. :-) Utmerket fokus og skarphet! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei, Lisbeth. Det er imponerende godt gjort å få tatt et bilde med en slik kvalitet av en bitteliten fugl som helst gjemmer seg i busker eller bak planter og bladverk / greiner ! Den ser jo så troskyldig ut, og vekker nok beskytterinstinktet hos de aller fleste, så du tar nok godt vare på den vesle, beskjedne rødstrupen Et fantastisk flott bilde, og en rørende historie, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja, du har helt rett ! Beskytterinnstinktet, morsinstinktet, og alle andre lignende instinkter dukker opp i møte med vesle Robin. Det er ikke stort annet en kan gjøre enn å forsyne ham med mat. Helst har man jo lyst til å ta han med inn Når det gjelder kvaliteten på bildet, så ble jeg denne gangen fornøyd Vennlig hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei Lisbeth. Et fabelaktig godt bilde av rødstrupen! En fryd å se denne vakre lille skapningen i sine praktfulle farger. En rørenede historie har du med også. Så fint at du ar tatt den under dine vinger så godt det lar seg gjøre. :-) Utmerket fokus og skarphet! Mvh, Jon Hei Jon. Takk for hyggelig tilbakemelding Ja, synet av en slik liten tass er en fryd. Dette er forøvrig Englands nasjonalfugl, og der borte blir den kalt "Robin". Ellers er navnet "rødstrupe", litt misvisende synes jeg.. Den burde heller blitt kalt "gullstrupe", dels fordi fargen er mer gylden enn rød, men også fordi den har en aldeles vakker "sangstemme Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Rett på veggen Lisbeth! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Rett på veggen Lisbeth! Hei Laila. Tror kanskje det blir til det Takk skal du ha Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så skarpt og flott bilde, og en vakker modell Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Så skarpt og flott bilde, og en vakker modell Hei Torhild. Tusen takk skal du ha Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Flott fanget Lisbeth og sier som gutten, den er pusat :-) Nå ikke mulighet at knipse fugler hos meg, mørketia :-( men den 16 januar er sola tilbake og nye muligheter då :-) Ha en fin dag! Med hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hei Leif Tusen takk for hyggelig kommentar. Gutten har helt rett , denne her er "pusat " Jeg forstår at du befinner deg langt der nord, og nå er det vel mørkt fra morgen til morgen kanskje ? Da gleder vi oss til 16. januar, og utover, for da får vi fuglebilder fra nord I mellomtiden får dere tenne masse lys inne Vennlig hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg