Filosofikum Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei! Sitter med hjemmeeksamen i exphil.Vanskelig. Alle hjelpemiddel tillatt. Spør derfor dere:-) Oppgaven: Drøft deretter om det finnes retninger innen psykologifaget som reflekterer ulike normative vitensskapssyn fra vitensskapsfilosofien. Begrunn dine synspunkter. Spørsmål til dere: Hvor mange normative vitenskapssyn finnes? Håper på hjelp:-) Lenke til kommentar
sosionom Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei jeg sliter og med det samme og lurer på om du har funnet ut noe mer info om dette? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kanskje for sent, men alle vitenskapelige lover er vel normative vitenskapssyn, mens teoriene kanskje kan kalles deskriptive. Derfor: Oppgaven: Drøft deretter om det finnes retninger innen psykologifaget som reflekterer ulike lover innen vitensskapsfilosofien. Begrunn dine synspunkter. Jeg tror ikke det finnes lover innenfor filosofi, ergo: Begrunn hvorfor det ikke finnes retninger innen psykologifaget som reflekterer ulike normative vitensskapssyn fra vitensskapsfilosofien. Men jeg tar som regel feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå