MJro Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei.Jeg står ovenfor ett valg der jeg kan bestille denne Samsung'en til 14.000kr, eller denne Philips'en til 13.500kr. Noen som har en formening om hvilken jeg burde velge? Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Om Smart-funksjonene er viktig for deg, gå for Samsung.Personlig ville jeg valgt Philipsen fordi jeg synest den har et bedre bildepanel og gir et mye bedre bilde enn Samsungen. Philipsen har matt skjerm, og det gjør at man ikke ser refleksjoner så bra (greit å ha om du sitter i et åpent/lyst rom).Men dealbreakeren for meg ville vært Ambilight Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kan jeg spørre hvor du finner den Philipsen til 13.500? Jeg ville absolutt gått for philipsen hvertfall. Du får til og med en startpakke med Philips Hue på kjøpet nå. Lenke til kommentar
MJro Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Får Phillips'en for 13.500kr inkludert frakt på komplett. Hvis man skriver inn en rabattkode Så dere mener at Phillips'en er en bedre TV i seg selv, skal brukes til PS3/PS4, media senter og en del serier og filmer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Får Phillips'en for 13.500kr inkludert frakt på komplett. Hvis man skriver inn en rabattkode Så dere mener at Phillips'en er en bedre TV i seg selv, skal brukes til PS3/PS4, media senter og en del serier og filmer. Er det en rabattkode som kun gjelder deg? Jeg er interessert i den hvis ikke Lenke til kommentar
MJro Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Rabattkoden er faktisk så enkelt som 55philips Koden gjelder ikke bare meg. Endret 24. november 2013 av MJohanz1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå