Velosiraptor7 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg hadde lysømfintlighet for skarpe farger og lys i går, noe jeg aldri pleier å ha. Kan dette ha vært epileptisk anfall aura? Jeg har påvist en del epileptisk aktivitet uten kliniske anfall. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Du hadde trolig ingen verdens ting i går. Dette er ikke ett epileptisk anfall hvis det er det du trodde det var. Hvor har du fått påvist epileptisk aktivitet? Er det du selv som har påvist deg det eller er det en særiøs lege? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Du hadde trolig ingen verdens ting i går. Dette er ikke ett epileptisk anfall hvis det er det du trodde det var. Hvor har du fått påvist epileptisk aktivitet? Er det du selv som har påvist deg det eller er det en særiøs lege? Det var fra en seriøs lege. Jeg var på eeg og det var på høyre side av hodet epileptisk aktivitet var påvist. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror ikke at det er eplepsi dette. At man reagerer sterkere på lys kan f eks være forskjellige grunner til. F eks at du er trøtt er en ting Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lys er vel nettopp akkurat det som kan utløse et epileptisk anfall. For eksempel diskotek lys, blinkende lys osv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, men at man reagerer litt sterkt på lys så betyr ikke dette automatisk at det er ett anfall. Jeg har selv reagert sterkt på lys, og jeg har vært dundrende frisk i hele livet. Lenke til kommentar
subramanian Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg tror at hvis du hadde hatt et epileptisk anfall så ville du ikke ha vært klar over at du var lysømfintelig for da ville du allerede ha vært mentalt fraverende. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 I natt fikk jeg en merkelig og rar følelse i hele kroppen som jeg ikke kan beskrive. Jeg satte meg opp i senga og bannet fordi jeg følte meg så rar. Og i tillegg fikk jeg nummenhet i høyre arm i natt i noen få sekunder mens jeg låg på rygg. Hva kan disse tingene ha vært? Jeg har forresten ikke epileptisk aktivitet i hjernen likevel, for psykiateren sa feil til meg. Det som er er at i 1998 hadde jeg epileptogen aktivitet i hjernen. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal jeg si deg hva som feiler deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå