glugg Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 nope gjorde ikke det du, playstation 4 er bedre en xbox one og det vet du kompis Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Istedenfor å lire av deg slikt unyansert tullball så kan du vell gjerne komme med noen argumentasjon? Definer gjerne hva som gjør PlayStation 4 så mye bedre enn Xbox One så kan jeg gjerne komme med et par motargumenter. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 PS4 har 2x så mange ROPs, 50% flere shadere og 2,5x båndbredde til 99,56% av minnehiarkiet. Det er jo noe Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) PS4 har 2x så mange ROPs, 50% flere shadere og 2,5x båndbredde til 99,56% av minnehiarkiet. Det er jo noe LOL..... Endret 23. november 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kudos til MS, de kjører en langt bedre prosedyre på defekte konsoller denne gangen. Du vil nå motta en ny konsoll, før du sender fra deg din defekte http://www.gamespot.com/articles/microsoft-providing-advance-returns-for-broken-xbox-one-consoles/1100-6416350/ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Trodde det var retur praksisen de bruker på alle sine nyere produkter fra og med Surface og fremover. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 xbox har alltid vært ødelagt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) xbox har alltid vært ødelagt... Dagens ubukelig kommentar.. Som ikke ble noe bedre av at jeg kommenterte den Jeg blir selvfølgelig skuffet om min konsoll viser seg å være defekt til uken, men da blir det bare å få en ny en på døra av MS og spille PS4 i mellomtiden Endret 24. november 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Dagens ubukelig kommentar.. Som ikke ble noe bedre av at jeg kommenterte den Jeg blir selvfølgelig skuffet om min konsoll viser seg å være defekt til uken, men da blir det bare å få en ny en på døra av MS og spille PS4 i mellomtiden Det er sant, har selv en 360 som flere ganger har slitt med å åpne dekselet når jeg skal ta inn/ut en cd, og før du sier noe så er det ikke bare med min maskin med med mange. Skjønner ikke at dem gidder å lage flere xboxer... Endret 25. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke. Håpe jeg er heldig med One Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U. Endret 25. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke. Håpe jeg er heldig med One Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U. Nintendo er bedre enn sony og microsoft, det kommer spill som mario kart 8, super smash bros wii u, super mario 3d world, og nå det nyligste link between worlds til 3ds, nintendo slår ut microsoft og sony enkelt. Dem kan enkelt lage dem xbox spillene til sony... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På håndholdt marked er Nintendo kongen, det kan ingen nekte for. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 På håndholdt marked er Nintendo kongen, det kan ingen nekte for. Snart blir wii u kongen også vist de nye mario kart, zelda, mario og smash bros blir en suksees Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Snart blir wii u kongen også vist de nye mario kart, zelda, mario og smash bros blir en suksees Tror faktisk Wii U blir en flopp denne generasjonen, ihvertfall i forhold til Wii. http://www.vg247.com/2013/11/25/xbox-one-uk-sales-about-to-overtake-wii-u-total-according-to-sources/comment-page-1/ Men nå har vi vel dradd denne tråden litt bort i fra fokusområdet, så vi kan vel gi oss der. Endret 26. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Snart blir wii u kongen også vist de nye mario kart, zelda, mario og smash bros blir en suksees Blir det neppe. Disse titlene blir nok store og vil selge endel konsoller men solide Nintendoeksklusive titler er ikke lenger nok i konsollmarkedet for at Nintendo skal klare å flytte nok konsoller sammenlignet med konkurrentene og kryssplattformspillene til Wii U har vært ett ytterst trist kapittel til nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke. Håpe jeg er heldig med One Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U. Du klager ikke over produkter i dårlig kvalitet fordi du får din lovfestede rett til reparasjon erstatning oppfylt? Det er jo hyggelig, men veldig lite kravstort.... AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skal love deg det var banning og steiking dagen masking gikk ad-undas. Men summa sumarum i ettertid, er det "glemt" mtp. antall timer underholdnig maskinen har gitt meg. Om du skal dra diskusjonen om utsagnet ut i det evige slik du pleier å gjøre, det gidde jeg ikke altså. Så nøy deg med dette svaret Forøvrig, her er løsningen for Predator-drevet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Blir det neppe. Disse titlene blir nok store og vil selge endel konsoller men solide Nintendoeksklusive titler er ikke lenger nok i konsollmarkedet for at Nintendo skal klare å flytte nok konsoller sammenlignet med konkurrentene og kryssplattformspillene til Wii U har vært ett ytterst trist kapittel til nå. Nintendo spillene er jo tusen ganger bedre enn noen av spillene microsoft og sony har laget de siste årene, det nyligste zelda spillet til 3ds er et bevis på at nintendo fortsatt kan det og er langt ifra noe trist kapittel:) Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nintendo spillene er jo tusen ganger bedre enn noen av spillene microsoft og sony har laget de siste årene, det nyligste zelda spillet til 3ds er et bevis på at nintendo fortsatt kan det og er langt ifra noe trist kapittel:) Er enig med at Nintendo har laget noen gode spill men å si at det er tusen ganger bedre blir vel feil siden det er din egen mening mens andre kan ha andre Jeg digger Super smash bros brawl (om det var det riktige navnet da cx) Men digger også Halo som er eksklusiv til xbox (nå er Halo faven min av meste spill sjangere så gir den en spesiel plass i hjerte mitt ) Men ja Nintendo er sum good shitz cx jeg har ingen favoritt plattform når det kommer til konsoller da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg