AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Stort av Høiland og ikke gå etter straffe også der på målet, hadde jeg ikke trodd han var i stand til. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Tifo osv Molde http://www.posse.no/images/cupfinale2013/mfk.jpg http://www.posse.no/images/cupfinale2013/mfk2.jpg Rosenborg http://i.imgur.com/rQ8VbW0.jpg www.posse.no/images/cupfinale2013/rbk2.jpg www.posse.no/images/cupfinale2013/rbk3.jpg www.posse.no/images/cupfinale2013/rbk4.jpg www.posse.no/images/cupfinale2013/rbk5.jpg Forumet nektet meg å ha disse bildene i img tags, uvisst hvorfor... Endret 24. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 RBK vant tifo-krigen.. Bare synd tifoer ikke vinner trofeer Jeg elsker Jesper Mathiesen: "Og så er det bare å gratulere Perry med nok en 2.plass! Ikke mange som hadde klart det med hans budsjett." 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 RBK vant tifo-krigen.. Bare synd tifoer ikke vinner trofeer Ja, det er det ingen tvil om! Bra støtte fra UN/Kjernen også. Jeg ble bare flau av å se Molde "supporterene" bak mål som satt stort sett hele kampen. Trist. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Rosenborg rett etter pause Endret 24. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Høhø. æ har smugla inn nån røykbomba, høhøh! Høhøh! ...Beavis & Butthead-nivå over slike supportere.Moldesupporterne var treige i starten, men kom seg betraktelig utover kampen. Satt på nøytral grunn og kunne observere i fred og ro.. Ingen tvil om at Molde-supporterne bør jobbe litt hardere med å få alle til synge og være med.. Men siden Rosenborg kan skilte med sånn omtrent ti ganger større befolkningsgrunnlag å bygge supporterkultur i, er det vel ikke så rart at de klarer å skape litt mer trøkk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Molde lagde kun liv etter 3-2-scoringen. Tullesupportere. Totalkollaps av RBK siste 20. Hvor mange ganger må det her skje før Perry innser at man ikke burde legge seg så inni satans defensivt etter ledermål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Molde lagde kun liv etter 3-2-scoringen. Tullesupportere. Totalkollaps av RBK siste 20. Hvor mange ganger må det her skje før Perry innser at man ikke burde legge seg så inni satans defensivt etter ledermål. For alt du vet så sa Perry "hva enn dere gjør, ikke legg dere bakpå om vi får et ledermål!!". En trener kan ikke styre alt som skjer. F.eks nevnte SAF det i biografien sin. Av og til så blir bare ikke spilleplan følgt. Hva som er grunnen til det kan være så mangt når der er 11 spillere på banen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det har vært en trend i hele år. Det må bli gjort noe med. Var aldri sånn før i klubben. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For en søppelplass Ullevål er. Trangt på tribunen og lite utganger. Fikk jo ikke kjøpt kaffe engang for de tok jo bare cash. Skulle ha med et Rosenborg-flagg inn på stadion. Ble stoppet av vakten som konsfikerte plaststangen det var festet til. Hvor lenge må man ikke slå noen med et plastrør før de faller om? Riktig nok så er det ombygging på gang, men har det ikke akkurat travelt med å komme meg tilbake dit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det er en dritt stadion ja. Vi har hatt problemer med overivrige vektere tidligere, men det ble tatt opp med klubben og bedret seg. Det at man ikke får inn slik som plastflaggstenger osv er jo bare latterlig. Før var det lyn som sto for alt kiosksalg osv, da de var deleier, da var det enda verre. De ble jo faktisk tatt for å varme opp pølser flere ganger, det kan jo være skadelig. Gleder meg som fy til vi får bygget vår egen stadion! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For en søppelplass Ullevål er. Trangt på tribunen og lite utganger. Fikk jo ikke kjøpt kaffe engang for de tok jo bare cash. Skulle ha med et Rosenborg-flagg inn på stadion. Ble stoppet av vakten som konsfikerte plaststangen det var festet til. Hvor lenge må man ikke slå noen med et plastrør før de faller om? Riktig nok så er det ombygging på gang, men har det ikke akkurat travelt med å komme meg tilbake dit. Det at man ikke får inn slik som plastflaggstenger osv er jo bare latterlig. Sist gang jeg var på Ullevål, så delte de ut flagg med plaststang til alle mann. Snakk om dobbeltmoral. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den er funnet igjen. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan er det med kongepokalen i cupen og vandring og aksjer? I følge NRK - http://www.nrk.no/mr/_-den-er-var-for-alltid-1.11376543 har Molde vunnet kongepokalen til odel og eie, da de har vunnet cupen tre ganger. Her er det to ting som skurrer. For det første trodde jeg ikke at en kongepokal var en vandrepokal, men en fast pokal, men i cupen er det mulig at den er en vandrepokal. Det andre er litt værre. Så vidt jeg vet vant Molde sin første akjse i pokalen i 1994, og etter det har Rosenborg vunnet cupen tre ganger, i 1995, 1999 og 2003. En av de gangene må de da ha tatt kongepokalen til odel og eie (med mindre et attet lag tok sin tredje aksje i mellomtiden, har ikke skjekket så nøye). Jeg ville da tro at det ble satt opp en ny pokal når et lag tok tredje aksje i den gamle pokalen, og for å vinne den nye, må en få tre aksjer i den nyepokalen. Det ikke hjelper hvor mange aksjer en har i tidligere pokaler, da de er utdelt for godt. Jeg har søkt litt rundt på nettet ,men ikke funnet noen klare regler. Noen som vet nok detaljer om hvordan reglene er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå