cmyrland Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Det er så artig å se folks frustrasjon mot klubber som nyter suksess etter langsiktig og målrettet jobbing, hovedsaklig fordi deres egne klubber er så søplete og drevet av tullete cowboyer at de aldri kommer til å oppnå noe særlig. Og da særlig når det gjelder Brann, der hele byens befolkning, med lokalavisa i spissen, undergraver absolutt alt klubben foretar seg. Ikke rart suksessen uteblir!Jeg skal ihvertfall heie på laget mitt på Ullevål på søndag. Hva med dere? 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nei, se, der kom Jo Nesbø på TV også. God stemning! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 En moldenser som har lagt om til Oslo-dialekt er vel ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jo Nesbø er egentlig fra Oslo, men vokste opp i Molde. Han og Knut har aldri snakka romsdalsdialekt, men de er ekte romsdalinger i sjel og sinn. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Jo Nesbø er egentlig fra Oslo, men vokste opp i Molde. Han og Knut har aldri snakka romsdalsdialekt, men de er ekte romsdalinger i sjel og sinn.Joda, de legger om hvis de vil, spesielt pleide Knut å gjøre det.Er vel den historien om da Jo virkelig skjønte at han var Romsdaling: han hørte Moldetrener (?) si til en journalist på tv "Ja hoi!", hvorpå han var den eneste blant de han var sammen med den kvelden som skjønte hva han mente. Endret 23. november 2013 av Samara Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Man merker det er mye bønder i byen når man må brøyte seg ut av buss og tog. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Man merker det er mye bønder i byen når man må brøyte seg ut av buss og tog. Haha, i know. Holdt på å glemme at det var cupfinale helg å dra på byen, men husket det i siste liten! Best å holde seg hjemme. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 I år ryker Movember-barten tidligere enn vanlig, idag er det nemlig barteforbud for alle fornuftige mennesker. Heia Molde! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kom igjen Rosenborg Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg har for lengst sluttet å bry meg om norsk fotball, men er likevel er spent nå. Har ingen følelser for noen av lagene, men jeg har såpass stor respekt for Ole Gunnar og det han har gjort for elskede United at jeg unner han alt godt, inkludert seier i dag. Endret 24. november 2013 av Harepuz Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Rbk vinner 3-1. Heia rbk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og vi er i gang! Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hva tipper folk da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Faen lite gang her inne. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ikke supporter av noen av lagene, men holder en knapp på Molde.Edit: Over snittet klein pauseunderholdning i år, gitt.. Endret 24. november 2013 av aspirev5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er så nervøs... God førsteomgang, men jeg er virkelig ikke sikker på hvordan dette ender. Noen ting; - Få ut Selnæs. Kommer til å få rødt i andre. - Inn med Bille. Trenger to spisser føler jeg. - Dommern e fra Molde. Utrolig at Molde ikke har fått gult. Burde hatt minst like mange som oss. Kjernen pisser på Molde-fansen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Håper Molde knuser RBK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 -Bør være siste kamp for Høiland. -Örlund kan det med å rote bort titler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 uffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå