Gå til innhold

Cupfinalen 2013: Molde vs Rosenborg

Solaar

Anbefalte innlegg

Det er så artig å se folks frustrasjon mot klubber som nyter suksess etter langsiktig og målrettet jobbing, hovedsaklig fordi deres egne klubber er så søplete og drevet av tullete cowboyer at de aldri kommer til å oppnå noe særlig. Og da særlig når det gjelder Brann, der hele byens befolkning, med lokalavisa i spissen, undergraver absolutt alt klubben foretar seg. Ikke rart suksessen uteblir!

Jeg skal ihvertfall heie på laget mitt på Ullevål på søndag. Hva med dere? :green:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo Nesbø er egentlig fra Oslo, men vokste opp i Molde. Han og Knut har aldri snakka romsdalsdialekt, men de er ekte romsdalinger i sjel og sinn.

Joda, de legger om hvis de vil, spesielt pleide Knut å gjøre det.

Er vel den historien om da Jo virkelig skjønte at han var Romsdaling: han hørte Moldetrener (?) si til en journalist på tv "Ja hoi!", hvorpå han var den eneste blant de han var sammen med den kvelden som skjønte hva han mente.

Endret av Samara
Lenke til kommentar

Jeg har for lengst sluttet å bry meg om norsk fotball, men er likevel er spent nå. Har ingen følelser for noen av lagene, men jeg har såpass stor respekt for Ole Gunnar og det han har gjort for elskede United at jeg unner han alt godt, inkludert seier i dag.

Endret av Harepuz
Lenke til kommentar

Er så nervøs... God førsteomgang, men jeg er virkelig ikke sikker på hvordan dette ender.

Noen ting;

- Få ut Selnæs. Kommer til å få rødt i andre.

- Inn med Bille. Trenger to spisser føler jeg.

- Dommern e fra Molde. Utrolig at Molde ikke har fått gult. Burde hatt minst like mange som oss.

Kjernen pisser på Molde-fansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...