Solaar Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fin reklame for flytoget idag 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ha ha ha, den var fin! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Var visst det samme i Budstikka, bare at det var Mini istedet. Kreativ markedsføring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Gleder meg til helgen. Flyr ned fredag. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Velkomne skal dere være! Som rutinert Osloborger pleier jeg å skygge banen i cupfinale helgen. Kan se ut som det ender slik i år også. Er det noe bra opplegg for de forskjellige supportergruppene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ja, de har hver sin fest. Dog har Kjernen og mange RBK-fans gått inn for å lage en egen cupfest som trolig blir mye bere. Meeen skal ikke på noen. Er så sjelden sørpå at det blir hyggelig å møte venner. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror RBK-folket skal på Kontraskjæret. Molde-folket på rådhusplassen, tror jeg. Håper det ikke blir bråk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) De ordentlige RBK-folka skal på John Dee. Endret 20. november 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Var Kjelsnes som sa det på Sports DB18 eller hva det heter på TV2 Sport... Jeg vet ikke. ^^ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De ordentlige RBK-folka? Så dere har klasseskille blant supporterne også? Interessant. Er en ordentlig RBK-mann/dame bedre enn de andre RBK-folka? 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kjernen og Trondheim Tifo som arrangerer på John Dee hvert fall. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Som rutinert Osloborger pleier jeg å skygge banen i cupfinale helgen. Kan se ut som det ender slik i år også. Er det noe bra opplegg for de forskjellige supportergruppene? Tror du gjør lurt i å skygge. RBK skal holde til på Kontraskjæret, Molde skal på Youngstorget. Fin reklame for flytoget idag Syns begge to var kule, måtte le! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De ordentlige RBK-folka? Så dere har klasseskille blant supporterne også? Interessant. Er en ordentlig RBK-mann/dame bedre enn de andre RBK-folka? Det måles etter størrelsen på barten. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Må bli lengden i så fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De ordentlige RBK-folka? Så dere har klasseskille blant supporterne også? Interessant. Er en ordentlig RBK-mann/dame bedre enn de andre RBK-folka? De som synger og lager liv og de som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De som synger og lager liv og de som ikke gjør det. De ordentlige RBK-folka? Så dere har klasseskille blant supporterne også? Interessant. Er en ordentlig RBK-mann/dame bedre enn de andre RBK-folka? Det er vel dem som foretrekker en litt renere form for supporterkultur som skal på Kontraskjæret. Men kan se for meg det blir plenty å drikke der og. På Kjernen-festen ser jeg for meg at det blir litt mindre høytidlig. Men det er en av godene ved å ha uavhengige supportere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Så lenge rbk vinner så driter jeg i hvilken del av Rosenborg-gjengen feirer mest. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Merseysidederby i morgen og cupfinale på søndag.. Dette kan bli en helt fantastisk helg, eller en helt forjævlig helg. Det som ihvertfall er sikkert er at jeg kommer til å være litt hes på mandag. (jeg nekter å vedkjenne meg årets MFK-låt, den er noe så vanvittig søplete at det er helt flaut. Danseskole på Ullevål og Fryktløs er sannsynligvis tidenes to beste finalesanger noensinne!) Endret 22. november 2013 av cmyrland 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Men når RBK taper så bryr du deg om hvem av grupperingene som feirer mest? Ser forresten at NBN er friskmeldt til cupfinalen. Tenkte først at det var bra for Molde siden han har en tendens til å koke over men tør ikke stå for det for da jinxer jeg vel hele greia. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Molde, fotballens svar på gonore. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå