Gå til innhold

Cupfinalen 2013: Molde vs Rosenborg

Solaar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som rutinert Osloborger pleier jeg å skygge banen i cupfinale helgen. Kan se ut som det ender slik i år også. ;)

Er det noe bra opplegg for de forskjellige supportergruppene?

Tror du gjør lurt i å skygge.

RBK skal holde til på Kontraskjæret, Molde skal på Youngstorget.

Fin reklame for flytoget idag :)

Syns begge to var kule, måtte le!

Lenke til kommentar

De som synger og lager liv og de som ikke gjør det.

De ordentlige RBK-folka? Så dere har klasseskille blant supporterne også? Interessant.

Er en ordentlig RBK-mann/dame bedre enn de andre RBK-folka?

Det er vel dem som foretrekker en litt renere form for supporterkultur som skal på Kontraskjæret. Men kan se for meg det blir plenty å drikke der og. På Kjernen-festen ser jeg for meg at det blir litt mindre høytidlig. Men det er en av godene ved å ha uavhengige supportere.

Lenke til kommentar

Merseysidederby i morgen og cupfinale på søndag.. Dette kan bli en helt fantastisk helg, eller en helt forjævlig helg. Det som ihvertfall er sikkert er at jeg kommer til å være litt hes på mandag.

(jeg nekter å vedkjenne meg årets MFK-låt, den er noe så vanvittig søplete at det er helt flaut. Danseskole på Ullevål og Fryktløs er sannsynligvis tidenes to beste finalesanger noensinne!)

Endret av cmyrland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men når RBK taper så bryr du deg om hvem av grupperingene som feirer mest? ;)

Ser forresten at NBN er friskmeldt til cupfinalen. Tenkte først at det var bra for Molde siden han har en tendens til å koke over men tør ikke stå for det for da jinxer jeg vel hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...