Pernicious Weed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Barkley bør holde seg i Everton noen år til. Men fortsetter han som nå skal vi ikke se bort i fra at Moyes prøver seg på sin tidligere elev. Helt greit å gi gult til han der forresten. Filming er noe dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Han har vært anerkjent som et av de største talentene i England ganske mange år nå. Jeg syns jeg ser en smule Gerrard i spillestilen hans. Barkley kommer til å bli veldig god og jeg tror ikke Everton klarer å beholde han så mange flere sesonger. Ah, det forklarer starfish-diven. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Gud forby at Suarez blir skadet, i hvertfall om Sturridge ikke blir friskmeldt! RØDT til Mirallas for faen! Endret 23. november 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis ikke dette blir rødt! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Lukter rødt dette. Har tippa på rødt kort, men håper ikke Everton får det.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Den taklingen var noe gul for å si det sånn. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Dowd gjør det spennende.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan han bruke så lang tid? Helt håpløst å gi gult! Ventet han for å se hvor skadet Suarez var? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Direkte rødt kort, ingen tvil. Driter i ball, går rett etter å skade motspiller Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fyyy faen.. Hvordan er det der ikke rødt?!? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvorfor sier kommentatorene alltid at dommeren har en tøff avgjørelse? Suarez er i lufta, likevel treffer han Suarez i kneet ett år etter at Suarez har spilt ballen. Katastrofedømming. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Soleklart rødt kort, men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Og når han ser merkene på KNEET til Suarez så kan det ikke være tvil Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vinner pool denne er de for alvor favoritter til å ta PL. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ah, det forklarer starfish-diven. Njaa, syns han lignet mer på Ashley Young, jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Aldri sett så mange pasningseil fra "Captain Fantastic". Liverpools klart svakeste i første. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvorfor sier kommentatorene alltid at dommeren har en tøff avgjørelse? Suarez er i lufta, likevel treffer han Suarez i kneet ett år etter at Suarez har spilt ballen. Katastrofedømming. Jeg har et inntrykk av at Alsaker er livredd for å si noe kontroversielt under Liverpool-kamper... andre supportere mener jo at Alsaker ikke klarer å holde seg nøytral fordi han er Liverpool-supporter. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå