GnilreG Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er skuffet for vi ikke fikk 3 poeng. Hadde dommeren gjort jobben sin hadde sjansene for Liverpool seier vært mye størr for og si det sånn. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Da sier vi det sånn 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er vel på sin plass å gratulere Tranmere Rovers med ein ny supportar. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 http://youtu.be/NR87sm9vc5kMirallas med et lite takk for sist fra Distin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ikke i samme klasse spør du meg. Den der er et klarere gult kort enn den fra Meirallas Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Begge er soleklare røde kort. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Javell, da får vi være uenige. Mener at Suarez sin ikke er SOLEKLAR rødtkort, men hadde ikke overreagert om han hadde fått gult. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Suarez tråkker jo feil, ikke enig i at det var soleklart rødt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ikke i samme klasse spør du meg. Den der er et klarere gult kort enn den fra Meirallas du kan ikke være så hemmet i topplokket, er den fra Mirallas knapt gult" er rødt og x antall kamper karantene. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Suarez stempla Mirallas i samme kampen, som gjorde at Mirallas var ute med skade i ein del veker. Taklinga i går var hevn, og det er høgdepunktet i kampen. Gif av begge her: www.grandoldteam.com/forum/threads/49930-The-Suarez-Stamps-Mirallas-amp-Distin Endret 24. november 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Suarez tråkker jo feil, ikke enig i at det var soleklart rødt. Og Mirallas miskalkulerte bare litt? Herregud da. Det er ikke første eller siste gang Suarez "tråkker feil", om man ikke ser at sånne ting som det er med hensikt så har man tykke supporter-briller på seg. Suarez er jo kjent for å fullføre "feiltråkk" på ankler til folk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 This thread was funny until it took a Mirallas in the knee. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 du kan ikke være så hemmet i topplokket, er den fra Mirallas knapt gult" er rødt og x antall kamper karantene. Lov å ta seg et dypt pust, og lese før man poster. Diskusjonen var at begge burde fått rødt. Har ikke hintet til at Mirallas sitt var knapt gult, sa at Suarez sin var klarere gult enn Mirallas sin takling. (som da selvfølgelig skulle vært rødt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Når du skriver at det er et klarere GULT kort en det til Mirallas så sier du det ikke er rødt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Når Anez mener at begge er rødt, så gjør det det. Som sagt, lov å se an konteksten.Men skal huske å ''gi det inn med spiseskjei neste gang.'' Endret 24. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Suarez stempla Mirallas i samme kampen, som gjorde at Mirallas var ute med skade i ein del veker. Taklinga i går var hevn, og det er høgdepunktet i kampen. Gif av begge her: www.grandoldteam.com/forum/threads/49930-The-Suarez-Stamps-Mirallas-amp-Distin Litt av en hevn. Ville vært som om jeg skulle slått deg med en slegge i skallen fordi du slo meg med en ballong. 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hmm nei det hadde nok ikkje vore, eit sleggeslag i skallen ender som oftast med døden vil eg tru. Det å trakke på ankelen til ein spelar har større sjanse for å skade ein spelar, enn å stemple baksida av kneet. Sjølvsagt var det ei horribel takling, men med blå briller er det kanon mtp at det var Suarez. Eg står i vertfall for det i motsetning til enkelte Liverpool fans, som går i forsvar og seier at han sklei osv.. Og Brendan sitt quote frå i fjor, etter stemplingane frå Suarez gjer det enda beidre: Liverpool manager Brendan Rodgers defended his striker - claiming the tackle was mistimed rather than malicious."I didn't think it was a red card," he said. "Sometimes you get that with a striker, when they are just a fraction late. They are trying to time it just as they pass it." Endret 24. november 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Litt av en hevn. Ville vært som om jeg skulle slått deg med en slegge i skallen fordi du slo meg med en ballong. Er du morsom? Takling på stamfot i full fart er farligere mtp skadeomfang enn den mot Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Og Brendan sitt quote frå i fjor, Ja, veldig relevant. Rodgers er jo mye verre enn Martinez som forsvarer sin egen spiller. Makan. Endret 24. november 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Når har eg påstått at han er verre enn Martinez? Synst berre at det er litt artig at han går ut i media og klagar på taklinga, når han forsvarte Suarez i fjor. Makan. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå