Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Men gerrard var da drit ifølge denne tråden? For én kamp er betegnende for hele sesongen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei. Har eg sagt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei. Men gerrard var da drit ifølge denne tråden? Hvertfall en liten stund. Da gir dette ingen mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Men gerrard var da drit ifølge denne tråden? Hvertfall en liten stund. Idag ja. Men blir litt for ille å regne han med som en av klubbens store stjerner. Det skjønner du vell? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Men er klubben så avhengig av Gerrard? Jotun <----- Ikke tungt inne i Liverpool spfæren. Da gir dette ingen mening. Nei vel? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så du mener Everton er en konkurrent for Man Utd? Har jeg sagt det? Pleier å være en fordel å være så høyt som mulig på tabellen i forhold til andre klubbers fans, hvis du forstår (Noe jeg tror du gjør). Plager meg? Jeg prøver bare å diskutere. På en diskusjonsforum. Jeg stiller spørsmål jeg lurer på. Hvis du blir så sint, kan du jo kanskje vurdere det samme. Sint, jeg? Jeg spurte deg. Man skulle jo tro det plaget deg. Inntrykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Beklager, jeg klarer ikke å diskutere med debattanter som ikke kan lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Beklager, jeg klarer ikke å diskutere med debattanter som ikke kan lese. +1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Beklager, jeg klarer ikke å diskutere. Stopper der. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alsaker er en skam for Liverpool-supportere Har ikke du lirt av deg nok tull for en hel dag? 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så utrolig skuffet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Hvordan kan man bli skuffet etter et slikt fyrverkeri av en kamp? Klart vi var ikke langt unna å ta 3.poeng idag, men det var faen meg ikke everton heller. Endret 23. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Hvordan kan man bli skuffet etter et slikt fyrverkeri av en kamp?Greit med sånne kamper, men 2 poeng tapt er 2 poeng tapt.. Det er disse uavgjortene som gjør vi taper plasser på tabellen. Endret 23. november 2013 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jojo, men kan ikke si jeg sitter igjen en skuffet mann. Eneste som skuffet idag var Gerrard og den ene avslutningen til Allen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jojo, men kan ikke si jeg sitter igjen en skuffet mann. Eneste som skuffet idag var Gerrard og den ene avslutningen til Allen.Før kamp fryktet jeg tap men forventet seier. Etter kamp, sett bort fra det røde som ikke ble gitt, er jeg forsåvidt fornøyd med uavgjort. Men vi skal vinne slike kamper! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Markeringen på dødball er noe Liverpool(Everton også forsåvidt) må skjerpes på. Setter faen ikke Flanagen og Johnson på Lukaku. For øvrig meget bra kamp, stor kamp av Mignolet igjen som for meg er den beste keeperen i PL. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Har ikke du lirt av deg nok tull for en hel dag? ja Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hadde ikke Mirallas hatt den taklingen, som hadde gitt Liverpool 60 min med overtall, ville jeg sagt at vi var heldige som fikk med oss ett poeng idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Everton kommer til å ta poeng mot mange av ''topplaga'' i år. Vi er rimelig heldige at det ble 1poeng.TRE ganger var Everton alene med keeper. TRE!! Takk til en suveren Mignolet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Spørs hvordan du regner heldig. de skulle hatt en mann utvist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå