edge Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Takk for poenget, Sturridge.Fortsatt forbanna over at Mirallas fikk spille videre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Greit resultat, men skuffende kamp. Denne burde vi ha vunnet. JA! Bare det blir et poengtap for Arsenal også! Jeg bare lurer: Hvorfor bryr du deg, ettersom Liverpool egentlig har overprestert, er et nedrykkslag, et one-man team og til dels har klart seg på flaks? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Trodde du kødda, men nei han er lfc supporter. Jeg kødda bare. Noen sider bakover diskuterte jeg med en United-supporter om man kunne høre at Alsaker var Liverpool-supporter, måten han hyllet det siste målet til Lukaku mener jeg var et eksempel på hvordan han klarer å være profesjonell. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvert lag vant hver sim omgang 2 - 1. Jeg syns jo selvfølgelig at det burde blitt borteseier, men å tenke på "hvis", "tenk om" og "dersom" har vel liten innvirkning på resultatet nå. så da så.... Et poeng, to poeng tapt. Ikke nok i det lange løp, men det var det Liverpool fikk idag. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alsaker er en skam for Liverpool-supportere Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Eneste måten å du kan høre at Alsker er Liverpoolsupporter er hvis du vet det på forhånd (hjernen lurer deg). Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Mirallas skulle nesten hatt 1 rødt og 2 gule. Helt drøyt at han ikke blir utvist iløpet av kampen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Greit resultat, men skuffende kamp. Denne burde vi ha vunnet. Jeg bare lurer: Hvorfor bryr du deg, ettersom Liverpool egentlig har overprestert, er et nedrykkslag, et one-man team og til dels har klart seg på flaks? Fordi noen må lide for at et annet lag skal klatre. Faktisk så er det slik tabellen fungerer. Visste ikke du det? Two-man team* Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alsaker er en skam for Liverpool-supportere Hvorfor det? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Greit resultat, men skuffende kamp. Denne burde vi ha vunnet. Jeg bare lurer: Hvorfor bryr du deg, ettersom Liverpool egentlig har overprestert, er et nedrykkslag, et one-man team og til dels har klart seg på flaks? At United-supportere håper Liverpool taper poeng, det er vel ikke noe stort sjokk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Fordi noen må lide for at et annet lag skal klatre. Faktisk så er det slik tabellen fungerer. Visste ikke du det? Merkelig å juble så høylytt over et uavgjortresultat borte mot Everton (av en Man Utd-fan) når et two-man team uansett vil falle på tabellen (og ganske voldsomt) i løpet av en hel sesong dersom de har overprestert i sesonginnledningen. Endret 23. november 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kjipt å tape 2 poeng på slutten, men får ta med meg at Everton var det beste laget,3 mål og taklinga til Mirallas. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Liverpool er avhengige av SAS på samme måte som United er avhengige av RvP og Rooney. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Liverpool må da i det minste være et three-man-team med Mignolet mellom stengene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Liverpool må da i det minste være et three-man-team med Mignolet mellom stengene.Coutinho var ganske god og. Jævla four-man-team ass. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan ikke glemme Gerrard heller, nå er vi opp i five-man-team! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Merkelig å juble så høylytt over et uavgjortresultat borte mot Everton (av en Man Utd-fan) når et two-man team uansett vil falle på tabellen (og ganske voldsomt) i løpet av en hel sesong dersom de har overprestert i sesonginnledningen. Fordi Everton nå har 21 poeng og ikke 23 kanskje? Og hvis det plager deg så mye at en United-supporter gleder seg over erkerivalens poengtap så burde man kanskje holde kjeft selv og finne seg noe annet å drive med? Endret 23. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fordi Everton nå har 21 poeng og ikke 23 kanskje? Så du mener Everton er en konkurrent for Man Utd? Og hvis det plager deg så mye at en United-supporter gleder seg over erkerivalens poengtap så burde man kanskje holde kjeft selv og finne seg noe annet å drive med? Plager meg? Jeg prøver bare å diskutere. På en diskusjonsforum. Jeg stiller spørsmål jeg lurer på. Hvis du blir så sint, kan du jo kanskje vurdere det samme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan ikke glemme Gerrard heller, nå er vi opp i five-man-team! Men gerrard var da drit ifølge denne tråden? Hvertfall en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå