Gå til innhold

Kamptråd: Everton vs Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Greit resultat, men skuffende kamp. Denne burde vi ha vunnet.

JA! Bare det blir et poengtap for Arsenal også!

Jeg bare lurer: Hvorfor bryr du deg, ettersom Liverpool egentlig har overprestert, er et nedrykkslag, et one-man team og til dels har klart seg på flaks?

Lenke til kommentar

Hvert lag vant hver sim omgang 2 - 1.

Jeg syns jo selvfølgelig at det burde blitt borteseier, men å tenke på "hvis", "tenk om" og "dersom" har vel liten innvirkning på resultatet nå. så da så....

Et poeng, to poeng tapt. Ikke nok i det lange løp, men det var det Liverpool fikk idag.

Lenke til kommentar

Greit resultat, men skuffende kamp. Denne burde vi ha vunnet.

Jeg bare lurer: Hvorfor bryr du deg, ettersom Liverpool egentlig har overprestert, er et nedrykkslag, et one-man team og til dels har klart seg på flaks?

Fordi noen må lide for at et annet lag skal klatre. Faktisk så er det slik tabellen fungerer. Visste ikke du det?

Two-man team*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fordi noen må lide for at et annet lag skal klatre. Faktisk så er det slik tabellen fungerer. Visste ikke du det?

Merkelig å juble så høylytt over et uavgjortresultat borte mot Everton (av en Man Utd-fan) når et two-man team uansett vil falle på tabellen (og ganske voldsomt) i løpet av en hel sesong dersom de har overprestert i sesonginnledningen.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Merkelig å juble så høylytt over et uavgjortresultat borte mot Everton (av en Man Utd-fan) når et two-man team uansett vil falle på tabellen (og ganske voldsomt) i løpet av en hel sesong dersom de har overprestert i sesonginnledningen.

Fordi Everton nå har 21 poeng og ikke 23 kanskje? Og hvis det plager deg så mye at en United-supporter gleder seg over erkerivalens poengtap så burde man kanskje holde kjeft selv og finne seg noe annet å drive med?

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fordi Everton nå har 21 poeng og ikke 23 kanskje?

Så du mener Everton er en konkurrent for Man Utd?

Og hvis det plager deg så mye at en United-supporter gleder seg over erkerivalens poengtap så burde man kanskje holde kjeft selv og finne seg noe annet å drive med?

Plager meg? Jeg prøver bare å diskutere. På en diskusjonsforum. Jeg stiller spørsmål jeg lurer på. Hvis du blir så sint, kan du jo kanskje vurdere det samme. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...