m0en Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Heisann! Jeg vurderer å ta fødselsdatoen min i romertall ved håndleddet (legger med et bilde av eksempel) Er født 14.03.1996 - Åssen blir det i romertall? vil være 100% sikker på at det blir riktig. Og skal jeg ha det som 14.03.96 istedet for å få det kortere? tips? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Glemmer du ofte bursdagen din? XIV III MCMXCVI blir det vel hvis jeg ikke tar feil. Evt. XCVI Endret 22. november 2013 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvorfor tattovere din egen fødselsdato..? Vet at folk tar foreldres, barnas osv fødselsdatoer, men aldri hørt om å ta sin egen.. Uansett:14: XIV03: III1996: MCMXCVIIfølge denne kalkulatoren. Vil også anbefale deg å vente til du er minst 18 før du tar din tattovering. Jeg brukte 3-4 år på å vurdere om jeg skulle ha min, og jeg er glad for at jeg vurderte så lenge. Lenke til kommentar
m0en Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Glemmer du ofte bursdagen din? XIV III MCMXCVI blir det vel hvis jeg ikke tar feil. Evt. XCVI haha, blir vel kanskje litt dumt å ta det ja. Sitter å funderer på hva jeg skal ta, kanskje bare vente er vel det beste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Gjør deg selv en bjørnetjeneste og ikke ta noe før du har tenkt på en idé lenge, prat med foreldra dine og husk at det er lett å skyte seg i foten om man tar den før man er 18. De gode tattovørene vil ikke ha deg om du er under 18 uansett. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Gjør deg selv en stor tjeneste og slå opp ordet bjørnetjeneste, Jonas. Ellers er jeg helt enig, altså!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Gjør deg selv en stor tjeneste og slå opp ordet bjørnetjeneste, Jonas. Ellers er jeg helt enig, altså!! Det har jeg gjort, og takk for det! :-) Ifølge Aftenposten blir uttrykket av enkelte, særlig yngre, brukt som betegnelse for «en stor tjeneste».[1] Den samme misforståelsen har blitt registrert på dansk. Er vel ikke helt tilfeldig at jeg er dansk, kanskje? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå