Haltvire77 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvordan fjerner jeg gammel grease? Vet at du får kjøpt egen rensing til det, men har det ikke. Kan jeg bruke noe annet? Vanlig klut? Har dere noe bra alternativt? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 eg bruker alltid toalettpapir funker fint det. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Selv har jeg brukt q-tips dyppet i neglelakkfjerner (Aceton),det funker bra og er lett å tørke bort etterpå. Pass på å ikke få det på plastkomponenter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvis du finner noe rødsprit så funker det ganske bra på et papirark eller en fille Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg tok litt bommel med sånn håndsprit. Det gikk bort med en gang Endret 24. november 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 bruker rødsprit. funker fint det Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Isopropanol som løsemiddel, Tørker med kaffefilter Det som er viktig er at løsemiddelet er organisk, og at det fordamper ved lav temperatur Gjenstanden du tørker med skal helst ha små fiber. (Slike ting man kan tørke speilet på badet med uten at det blir skjolder) Endret 24. november 2013 av Oscar2107 Lenke til kommentar
Haltvire77 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Takk for svar. Brukte vanlig papir med litt fukt på, fungerte veldig bra. Men brukte jo ikke noe sprit eller lignende, vil dette påvirke temp? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bare å la det tørke godt. Om du brukte vann er vel ikke dette optimalt, siden sprit vil fordampe av seg selv. Er uansett greit å finne frem vodkaflaska om du ikke har noe annet og tørke over med en qtips eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå