Harald Gjerholm Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Novemberlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei, Harald G. Det er hyggelig at du "stikker innom", og du har tatt med deg et virkelig flott høstbilde, som fanget oppmerksomheten øyeblikkelig ! Jeg liker komposisjonen, skarpheten er utmerket, fargene er praktfulle og et fint lys samt lett tåkedis i bakgrunnen gjør dette bildet svært severdig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Mange tak Albert. Jeg har vært flittig i de siste dagen men det er ganske surt så det blir ut av bil - knipse- inn i bil. God helg. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette var virkelig nydelig, utrolig vakre farger, skarpt og klart å se på, flott inngang i bildet med godt skyggespill, veldig tiltalende synes jeg :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei Harald. Nydelig stemningsbilde av en vakker høst. Det er så man kan kjenne kjølig høstluft, men samtidig kjenne varme fra solstrålene . Et bilde "som gjør godt i sjelen" Takk for det Harald. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Mange takk for fine kommentarer. En av mine favorittsteder dette. Her har jeg tatt bilder under alle årets årstider. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei Harald. For et vakkert høstbilde! Helt ypperlig både i exponering, farger dybde, komposisjon og skarphet. En flott allé av prektige eiketrær. En fryd å se! Lyset er meget fint med solen som skinner inn fra høyre og gir en fin glød til det hele. Når jeg kjører dette på full skjerm, gir det meg en følelse av å være inne i bildet - å stå akkurat der du stod da du tok bildet. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hei Harald. For et vakkert høstbilde! Helt ypperlig både i exponering, farger dybde, komposisjon og skarphet. En flott allé av prektige eiketrær. En fryd å se! Lyset er meget fint med solen som skinner inn fra høyre og gir en fin glød til det hele. Når jeg kjører dette på full skjerm, gir det meg en følelse av å være inne i bildet - å stå akkurat der du stod da du tok bildet. Mvh, Jon Mange takk Jon. Noen ganger er man særdeles heldig med lyset ja. Ikke helt tilfeldig for jeg kan se denne gården hjemmefra og jeg raser av gårde når det ser lovende ut. Ingen fornøyelse i den sure vinden men det må til. God helg. Harald G. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vanvittig flott komposisjon, en klassisk sådan men her funker det 101 prosent. Dette motiver må kunne brukes ved flere anledninger og årstider , flott! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Vanvittig flott komposisjon, en klassisk sådan men her funker det 101 prosent. Dette motiver må kunne brukes ved flere anledninger og årstider , flott! Mange takk. Ser du på bildene mine vil du finne flere bilder fra denne alleen fra forskjellige årstider. God helg. Harald G.. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Særdeles stemningsfullt - meget vakkert - meget vellykket utsnitt! Du er dyktig på landskapsfoto - helt suveren!! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Herlig bilde.. Liker fargene og bildet har dybde og stemning Lenke til kommentar
HanneMara Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nydelige bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg