syklitengutt Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Er på jakt etter en kabel med kobling som avbildet i ene enden med hun i andre. Noen som vet hvor jeg kan finne slik? Er til led lys i ett skap. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Den kabelen som går fra CD-ROM til lydkortet i eldre PCer er fin til slikt... Litt flere pin enn du etterspør, men det skader ikke, medmindre de er i veien. Ellers er det mange slike som du trenger i kasserte PC-kabinetter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 www.elfa.se Søk på produktnr: Kontakthus: 43-008-29 Innmat: 43-010-05 Du kan kontrollmåle at avstanden mellom senter av de to kontaktene er 2.54 mm 1 Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Hmmm. Må være 2 pins for å passe inn i kontakten eller strømforsyning. Fungerer det å spleise slike kabler? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg bumper tråden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå