Gå til innhold

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Blake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror man må ha tatt de 3 første templene før man får valget om å kunne kjøpe utstyret av Ravio.

Den største fordelen ved å faktisk kjøpe er det at man kan oppgradere utstyret ved å levere inn 10 av de små blekksprutene til den store blekkspruten i en hule nesten like ved huset/butikken til Link/Ravio.

Jeg har bare tatt 1 tempel etter jeg kom til Lorule og mangler bare å kjøpe de 3 siste tingene hos Ravio (Har råd til 1 av dem nå), så mangel på rupier er det ikke i dette spillet.

Vet ikke hvor mange timer jeg har spilt men tok akkurat det første tempelet i den andre verdenen og liker spillet veldig godt til nå. Likte også det at man kan velge rekkefølgen man vil ta templene i. :)

Lenke til kommentar

Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales!

Så. Ja. Er nettopp ferdig med spillet, 20/20 hjerter, 100/100 babyblekkspruter, alt av gear. Bare å spørre om man har noen spørsmål.

Hei.

Det er en del trestammer rundt omkring, ligner på sønn kakeform som ser ut som en stjerne. Jeg har kommet et stykke uti spillet men vet fortsatt ikke hva disse er til. Er det noe jeg kan gjøre med de? Håper dere skjønner hva jeg mener.

Herlig spill :)

Kan ikke si jeg forstår helt hva du mener. Er nok ingenting jeg har hatt behov for å gjøre. Det er enkelte trær det gjemmer seg ting i, type mynter, blekkspruter, feer, osv, men jeg har ikke funnet noe utover det. (F.eks ingen hemmelige huler som man fant i ALLTP ved å krasje inn i et halvråtten tre)

Lenke til kommentar

Hei.

Det er en del trestammer rundt omkring, ligner på sønn kakeform som ser ut som en stjerne. Jeg har kommet et stykke uti spillet men vet fortsatt ikke hva disse er til. Er det noe jeg kan gjøre med de? Håper dere skjønner hva jeg mener.

Hvis du går til vanntemplet neders til høyre skal det være en hemmelig hule i fjellene (bruk bombe) rett over (dvs rett over og litt til venstre på kartet). Her vil du finne en kjerring som savner barna sine. Det er 99 av dem til sammen, men du får heldigvis et kart med soner, og hvor mange av disse barna som er i hver sone. Tror det er åtte eller ni rundt vanntemplet, osv.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hei.

Er det disse stubbene du mener, over den hvite streken?

post-272400-0-18716800-1385390957_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ingenting, så vidt meg bekjent? Mulig de er nedkuttede trær fra ALLTP?

Akkurat det det er, det er stumpen som er igjen når du hugger ned et tre

Lenke til kommentar

Helt galskap at det koster 800 kroner

Jeg venter fortsatt på spillet fra game.co.uk (måtte ha det "tilbudet" de sitt med kisten).

Ut ifra hvor fort du henter inn penger i spillet så er det nok verdt det, men den første gangen du kjøper noe er det til halv pris (400 rupees).

Synes konseptet Nintendo kom med er ganske artig.

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på spillet fra game.co.uk (måtte ha det "tilbudet" de sitt med kisten).

Ut ifra hvor fort du henter inn penger i spillet så er det nok verdt det, men den første gangen du kjøper noe er det til halv pris (400 rupees).

Synes konseptet Nintendo kom med er ganske artig.

Kjøpte en av de dyre tingene første gangen jeg og betalte 600 istedet for 1200. :)

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har tenkt å gå i gang med hero mode etter dere er ferdige med spillet? Vet ikke om jeg orker, er det eneste nye at fiendene tar 4 ganger mer skade? Ingen ekstra bonuser, items eller belønninger? Og begynner man fra scratch igjen?

I så fall gidder jeg nok ikke. Kanskje senere, men det som er underholdende i Zelda-spill er ikke slåssingen, men templene.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Akkurat fullført det og kan trygt si at dette er det beste zelda spillet siden twilight princess, phantom til skyward spillene var så dårlige og skuffende at jeg hadde begynt å miste troen men etter å ha spilt dette har jeg fått tilbake troen. Håper dem lager slike 2d zelda spill istedenfor de phantom hourglass greiene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...