Arodem Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Torment: Tides of Numenera-skaperne er interessert i å høre hva fansen synes.Hva er best av turbaserte- og sanntidskamper? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Personlig er jeg mye mer fan av turbasert kampsystem i rollespill av typen FFVI, FFX og Chrono Trigger. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg vet ikke om det er veldig smart å la vanlige mennesker bestemme dette. Jeg vil heller at de som lager spillet diskutere med hverandre og finner ut hvordan de kan lage den spillopplevelsen de kan lage best. 2 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg liker begge deler som det vi har blitt presentert her. Så lenge det ikke blir et actionspill er det greit for meg. Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Når det gjelder Torment så håper jeg på turbasert. Ellers så liker jeg begge deler. All depends what type of game it actually is Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 turbasert type fallout. Mye mye mye bedre. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Liker generelt sett begge disse løsningene, evnt en løsning som i Endless Space hvor alle alle flytter samtidig men vanskelig å si hva som vil passe best her når man ikke vet stort om spillet enda Lenke til kommentar
hobbyPastor Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har dessverre spilt mest sanntids baserte kampsystemer, og derfor faller dette som mitt foretrukne kampsystem. Men tenker det sikkert er mange gode tur baserte spill der ute jeg hadde likt. Men spill som Heroes of Might and Magic fikk jeg aldri helt smaken for! Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Fordelen med santidsbaserte er at du bare kan la den løpe santid når du sloss mot enkele fiender men du kan avbrye om ting går dårlig. I turn basert har du vanligvis kun en auto fight knapp hvor de idiotiske karakterene bruker opp skjeldene gjenstander for å drepe rotter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvorfor må man velge? Jeg spiller begge deler og ville blitt frustrert om det kun fantes spill av den ene typen. Det er like kjedelig å alltid spille i sanntid som å alltid spille turbasert. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 For et spørsmål! Turbasert selvfølgelig! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sanntid med pause er mye nærmere å være et turbasert system enn et sanntidssystem. Derfor spiller det ikke noen kjempestor rolle for min del. Men jeg elsker kampene i BG-spillene, Icewind Dale og Planescape:Torment, så jeg kommer til å stemme på sanntid med pause. De kampene føles veldig effektive og dynamiske, samtidig som man har muligheten til å være så taktisk og detaljert som man ønsker eller har behov for til enhver tid. 3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Blir nok at 99.9% stemmer på turbasert. Slike type spill appelerer til en viss type spillere. Personlig må jeg ha kamper i sanntid for å leve meg inn i de. Har fullført en del Final Fantasy spill som er turbasert men har drømt om å kunne styre våpnene i sanntid i de spillene. Lenke til kommentar
Phate Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Turnbased som i FFX er kult. Men sanntid har kanskje "fler" bruksområder... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Blir nok at 99.9% stemmer på turbasert. Det blir det nok ikke. Tilnærmet dødt løp nå, med 5500 vs 5400 stemmer. Jeg vet ikke om det er veldig smart å la vanlige mennesker bestemme dette. Dette er nå engang en viktig egenskap Kickstarter-prosjekter har. Man er med på å ta risiko og finansiere produktet, og det er rett og rimelig at spillet først og fremst lages for investorene. Da er det utelukkende positivt å ta temperaturen på hvilket system som er ønsket. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sanntid, alle IE og Aurora spillene var sanntid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Foretrekker turbasert. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Realmtime med pauseknapp er tingen spør du meg. Men jeg spiller dette med glede uansett hvilket kampsystem det kommer med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Qcmd8cuw Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sanntidssjakk er fett. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sanntidssjakk er fett. Hvordan funker det? begge flytte så fort de kan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå