Zetheus Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Jeg er på leting etter en gave til min bedre halvdel til jul. Hun ønsker seg nye øreplugger, da de hun har er i ferd med å ta kvelden. Hun har et par ønsker til hvordan de skal være, og jeg sliter spesiellt med et av de. Hun ønsker nemlig fjernkontroll på ledningen som kan styre lyd, sporskifte og lignende i spotify på mobilen. Den er tricky, siden det ser ut til at de fleste kun har knapp for mikrofon. Videre vil hun gjerne ha flat kabel, noe som ikke ser ut til å være veldig vanskelig å finne.Har funnet en sak som jeg føler oppfyller mye av det: http://www.komplett.no/philips-fidelio-s1/776934#!tab:info Noen andre tips? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 Hei, nå vet jeg ikke hvilken type mobil som er aktuell, men har du sett på denne? a-Jays Four -Den har flat ledning -Volum kontroll -Play-Pause -Spoling og sporskifte -Handsfree funksjon Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Støtter A-Jays. God pris og lydkvalitet. Jays har også andre modeller, sjekk siden deres. A-Jays Five støtter også Android og Windows. Ville sett på den. Five er både nyere og bedre. Endret 23. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 Jeg vil si at A-Jays'ene er greie, lydkvaliteten er ganske god for prisen, og du får de til mellom 4-600kr om jeg ikke tar feil. MEN Plilips er ikke noe å le av i de høyere seriene sine. tidligere så jeg på philips som et kjedelig merke som bare leverer billigelektronikk som varer en uke før det tar kvelden, men ørepluggene dems er absolutt i en utmerket klasse når det kommer til de høyere seriene! med 13,5mm drivere er det snakk om store elementer til øreplugger, og de leverer! jeg ville nok helt klart gått for Philipsene. Etter min mening traff du spikern på hodet! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 Det er da snakk om Android, av merket Sony for å være nøyaktig. Virker ganske ålreite de A-jays også ja... Omtrent samme pris på Five og S1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå