EvilSeagull Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg tror legen min prøver å imponere meg over hvor flink hun er i steden for å si at hun ikke vet. Jeg VET at hun tar feil i mitt tilfelle, men hvis jeg avslører at hun bløffer så risikerer jeg å få dårligere behandling, og dårlig rykte blandt de andre legene Jeg har valget mellom å bevise for henne at hun er en bløffmaker eller å få feilbehandling. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg føler at jeg er fucked uansett hva jeg gjør, og en feilbehandling får konsekvenser for meg Endret 22. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 dårlig rykte blant de andre legene? Hvilke leger? Hvorfor bryr du deg om de? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) dårlig rykte blant de andre legene? Hvilke leger? Hvorfor bryr du deg om de? For jeg vurderer å skifte fastlege. Den jeg har nå fungerer rett og slett ikke. Jeg vet ikke hvordan det er i oslo, men i resten av distriktene så kjenner legene hverandre Endret 22. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 1: leger har taushetsplikt. 2: legene kjenner ikke hverandre i Oslo. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 1: leger har taushetsplikt. 2: legene kjenner ikke hverandre i Oslo. 1. Legene driter i taushetsplikt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Legene driter ikke i taushetsplikt. Bryter de denne regelen risikerer de å få inndratt lisensen til å være lege. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Legene driter ikke i taushetsplikt. Bryter de denne regelen risikerer de å få inndratt lisensen til å være lege. Du setter leger på en pedestal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Og du nekter å høre på hva folk gir deg av råd og hjelp. Er ikke vits å spørre om hva du skal gjøre når du avfeier alt av tips og råd. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Vil du motta feil behandling? Hvis nei, si ifra. Hvis ja, carry on. Tadaa, der er hele problemstillingen din. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg