Jan-Vidar Bakker Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Don't leave me! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette var et veldig artig hundebilde. Virkelig bedende blikk, "Don't leave me". Haka hviler godt på underlaget... Fin komposisjon/beskjæring. Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Kjempe flott bilde, er hundeeier selv og kan lett kjenne igjen dette blikket, ett avventende spørrende litt lett bedrøvelig blikk, fortsatt litt håpende blikk, ett bitte lite løft på ørene, ett håp om at det som kanskje skal skje, ikke skjer alikevel. Detaljerikt og flotte farger. Endret 23. november 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei Jan - Vidar. Olav og Anita har sagt det meste. Jeg vil tillegge : Finnes det noe mer trofast Hilsen Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Vakkert og uttrykksfullt! For uttrykksfullt, fikk skikkelig dårlig samvittighet når jeg hadde gått fra hunden min i dag! Så absolutt et bilde som berører. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så søtt blikk og flott bilde med flotte fargetoner og uvanlig fint komponert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg