allyse Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvilke program kan jeg bruke til å logge på en ftp server (ekstern) så lage en vanlig windows disk av det? Skal bruke det til å dele på DC. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Etter et kjapt søk på Google fant jeg WebDrive. 20 dager trial. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Fant det faktisk nå rett før du sa det Takker for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er på jakt etter et slikt program jeg også. Prøvde webdrive i forrige uke, men det funket jo ikke i det hele tatt. Det fant alle mappene på Xbox'en min, men det gikk ikke an å gå inn i subdirectory'ene. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det finnes vel litt forskjellige alternativer, også gratis. Hvis ftp-serveren kjører Samba, så vil det normalt være enkelt. Dette Google-søket skulle gi deg de alternativer som finnes, også med eksempler. Off-topic, hører ikke dette spørsmålet egentlig til under Programvare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå