V. Haugen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Men tjener de egentlig på propagandakrigen mot Android?Microsoft selger "Vi stjeler dine data"-t-skjorter Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Truth hurts... 4 Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 F*** Microsoft they don't know anything Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 22. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2013 F*** Microsoft they don't know anything Er det ikke det som er problemet, at google vil vite alt? 15 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Snakke ned "motstandere" er spillet for taper. Jeg er ikke fanboy av det ene eller andre, men at man vinner på å gjøre ting bedre enn de andre er kriteriet. Jeg får bare negative holdninger til MS, eller andre, når slike metoder blir benyttet! Renhårig argumentasjon er helt ok, alt annet er bare søppel, uansett side! 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 På seg selv kjenner man andre. 2 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Synn at vi ikke kan stole på noen av dem :'( Hørte om bakdører i Win8 og hvem vet hvor mange versoner. Lenke til kommentar
hubar Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Snakke ned "motstandere" er spillet for taper. Jeg er ikke fanboy av det ene eller andre, men at man vinner på å gjøre ting bedre enn de andre er kriteriet. Jeg får bare negative holdninger til MS, eller andre, når slike metoder blir benyttet! Renhårig argumentasjon er helt ok, alt annet er bare søppel, uansett side! Det er ikke nok å ha det beste produktet i dagens teknologiverden. Mindshare er langt viktigere enn kvalitet. Det er bare å se på ting som YouTube, Skype og Twitch som alle har suksess i sine markeder til tross for at forbrukerne ikke liker produktene. Både Bing og WP er produkter som på mange måter er bedre enn Google og Android, men det er altså ikke nok til å øke markedsandelene. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Eneste problemet med denne kampanjen er at den er tilnærmet umulig å finne uten en direkte link, så lukter litt rart....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Tips til alternativ søkemotor, som fungerer: www.duckduckgo.com Edit: Hyperlenkje Endret 23. november 2013 av Slettet+987134 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For et skandaløst selskap Microsoft er. Skader vel stort sett bare sitt eget omdømme. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 "Ja, det smalt fra rette ræva" var det første jeg tenkte. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Stemmer det at man fortsatt sender navn og adresse til utvikleren når man kjøper android-apper? Så vidt jeg kan se i utviklerkonsollen er det ikke sånn lenger. Før kom det opp navn hver gang noen kjøpte en app hos meg, men nå kommer det bare ordrenummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg