eivi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg skjønner ikke hvordan man får åpnet døren i det store rommet i Katakombene(vet ikke helt hvordan det skrives). Her er noen bilder så dere kanskje skjønner hvor jeg mener Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du skal bruke force push på de steinene på veggen som har de samme merkene/tegnene som de tre du ser på bakken foran døra. Syns å huske at man måtte være temmeli kjapp i vendingen der.... Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Neh, trenger ikke være så spesielt kjapp. Det er ganske enkelt, ta det med ro og se nøye på tegnene. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mener å huske at det var: (når du står og ser rett på døra) hvis du tenker at nederste til venstre er en, og nederste til høyre er 9, så er rekkefølgen 2-7-9 hvis jeg ikke husker feil. (og må man ikke bruke force sense i fullversjonen for å se tegnene? Husker at de var helt umulige å se når jeg spilte der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå