Willassen90 Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Hei, jeg har fagbrev som VVS-rørlegger. Lurer da på om det er noen som har peiling på hva som er den beste/"letteste" veien for meg og gå? Har prøvd å søke litt på instrument rørlegging, men har ikke funnet ut så veldig mye. Håper på kjappe og gode svar! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Ta kurset "OLF 120" og sikkerhetskurs og du er klar. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 Ta kurset "OLF 120" og sikkerhetskurs og du er klar. TS bør da sjekke opp om det finnes ledige stillinger først. Lite vist å bruke flerfoldige 1000 på kurs om der ikke er stillinger ledige for han... i TS sitt tilfelle ville jeg ha sjekket opp med bemanningsbyråer. Sikkerhetskurs er ikke "garantert jobb" i Nordsjøen langer.. Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 (endret) kurset for instrumentrør er vell OLF120 Fittings & small bore tubing (tok det for ett år siden selv) som alle som jobber i nordsjøen med instruentrør skal ha. tar 2 dager. I utgangspunktet skal man jo ha relevant fagbrev, og etter mine erfaringer er det industrimekaniker, automatiker, industrirørlegger o.l. Jeg er litt usikker på vvs, men du kan jo høre rundt med selskaper som aibel, aker, reinertsen, apply sørco om det er aktuelt. Har du ikke offshoreerfaring må du nok jobbe ei stund på verft for å få erfaring derimot. Endret 23. november 2013 av alfred2244 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå