SiR0 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Elsker du ny teknologi og dingser?Teknofil søker nye frilansere Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Vi ønsker å komme i kontakt med deg som:- Brenner for ny teknologi- Formulerer deg feilfritt på norsk- Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Ja, ja ja!! THIS IS MY CHANCE - Er over 18 år ...aaaand it's gone. Endret 22. november 2013 av CasterAnd 4 Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Høres veldig interessant ut, og midt i blinken for meg som studerer Elektronikk og datateknologi (Eldat) på UiO. Kommer til å sende inn en CV og søknad snarest! - Ruben J. Ødegården Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Formulerer deg feilfritt på norsk Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er vell litt motsigende? :-) Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Formulerer deg feilfritt på norsk Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er vell litt motsigende? :-) Effektivt står meir eller mindre som ein paralell med feilfritt i denne situasjonen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg må si at jeg tror jeg passer inn her, men så er jeg ikke 18. Dette er bloggen min iallefall : loknes.blogspot.no Dette er YouTube kanalen min: https://www.youtube.com/user/lagunastalker/videos Jeg har dermed litt erfaring med å skrive om teknologi på et privat nivå. Jeg leser mye om teknologi hver dag, selvsagt på flere nettsteder. Jeg er ikke vanskelig å ha å gjøre med selv om jeg ikke er 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg