MeNeedHelp Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 vg1. kan eg få nedsatt av at eg har ein del bråk i timen?vekten på alle annmerkinger er 1. går på knarvik vidergåande skule. og har 9 annmerkinger. fått brev om varsel for nedsatt i atferd raskt svar pleease Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Oppførselskarakteren kan settes ned, ikke fagkarakteren. 1 Lenke til kommentar
MeNeedHelp Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Oppførselskarakteren kan settes ned, ikke fagkarakteren. eg veit det, men eg må vite om eg kan få nedsatt åtferd.. hvis du leser, kan du sjå at eg ikkje spør om fagkarakter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Oppførselskarakteren kan settes ned 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Som sagt, oppførselskarakteren kan settes ned. Oppførsel og atferd er det samme. Du har fått brev med varsel om nedsatt atferdskarakter, hvilket nettopp er et varsel om at du har farlig mange anmerkninger. Unngå å bråke mer i timen, så løser det seg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ni anmerkninger uten konsekvens, utrolig. Du ville hatt problemer i arbeidslivet, der kan man få sparken etter to advarsler. Skjerpings! Endret 24. november 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Oppfør deg fremover. 3-4 stykker i klassen (vg3) har allerede fått nedsatt ordenskarakter pga fravær, bråk, facerape og rekker ikke tidsfrister. Lenke til kommentar
MeNeedHelp Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Ni anmerkninger uten konsekvens, utrolig. Du ville hatt problemer i arbeidslivet, der kan man få sparken etter to advarsler. Skjerpings! Ni anmerkninger uten konsekvens, utrolig. Du ville hatt problemer i arbeidslivet, der kan man få sparken etter to advarsler. Skjerpings! heh O:) kva kan eg seie? læreren gir annmerking hvis du snur deg å spør folk om hjelp til oppg. føler at det er ganske urettferdig overfor alle elevene! alle har sikkert nærmere 4 annmerkinger bare bråk! :O Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 heh O:) kva kan eg seie? læreren gir annmerking hvis du snur deg å spør folk om hjelp til oppg. føler at det er ganske urettferdig overfor alle elevene! alle har sikkert nærmere 4 annmerkinger bare bråk! :O Slutt å tull, du får ikke nedsatt i orden for slikt. Oppfør deg og slutt å gi andre skylden for dine egne feil. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er det noen spesiell grunn til at du må bråke i timen? Klarer du ikke å holde deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå