Croome Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei. Det er del år siden jeg kjøpte mitt forrige kabinett. Oppgraderte for rundt et halvt år siden hovedkortet og prosessoren min til mATX fra ATX. Kabinettet jeg har er veldig stort og passer til ATX, MEN jeg skulle gjerne hatt et mindre et som reduserer støy i og med at denne pceen står på døgnet rundt og med grei kjøling, og som også tar mindre plass. Jeg har et ATI skjermkort og en i5 CPU og trenger egentlig bare forslag til et godt, men ikke så altfor dyrt kabinett som passer mitt oppsett bedre en det kabinettet jeg har i dag! Takk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Her har du et som er støydempet og veldig bra:http://www.dustinhome.no/product/5010550233/fractal-design-define-mini-m-atx-black/ Lenke til kommentar
Croome Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Det så jo alldeles ikke så verst ut det der! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) det er jo stilrent, lavt støy, demper all annen støy fra cpu-kjøler og skjermkort. Viftene som følger med har lavt støynivå i tillegg Støvfilter i alle åpninger der viftene drar inn luft, gjelder også PSU viften Minuset med det viss man kan kalle det et minus da, vekten, hele 9.5 kg pluss komponentene. Endret 22. november 2013 av sveibuen Lenke til kommentar
Croome Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Skal jo ikke flyttes på noe særlig så det går helt fint! Takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå