Maren Elize Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei Maren Elize! Du er en kunstner og har funnet ditt uttrykk som du er tro mot. Jeg liker det, det mørke og uutgrunnelige. Men nå vil jeg utfordre deg. En annen kunstner malte et bilde som heter "Mona Lisa". Spesielt uttrykk. Smiler hun eller gjør hun ikke det? Hilsen Olav Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Flott bilde i din stil..uutgrunnelig mange ganger dine bilder.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Tusen takk for kommentarene, Olav og Tove. Jeg vil absolutt si at Mona Lisa smiler, men smilet er gåtefullt.. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er mulig du misforsto meg. Utfordringen er at du maler et lignende bilde (med fotoapparatet), men i din stil... Hilsen Olav Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Aha, var det det du mente? Det vil jeg aboslutt si er en utfordring, ja! :-) Må tenke litt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg