nekroz Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Pingen blei mye bedre etter at valgte bare dedicatet servers og lasta ned ASE. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med demoen, håper det blir bedre når jeg har installert patchen. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 17:53, nekroz skrev:Pingen blei mye bedre etter at valgte bare dedicatet servers og lasta ned ASE.Jeg er fortsatt ikke fornøyd med demoen, håper det blir bedre når jeg har installert patchen. patchen fucka opp allt hos meg, flere andre har også store problemmer. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg får ikke startet en game i hele tatt med gamespy, spillet starter og jeg kommer forbi skjermen "testing bandwith", deretter får jeg feilmeldingen "the server is full"... Har prøvd 20 forskjellige servere noen med 1 av 32 spiller innpå... dvs ikke full.. Hva er mer irriterende enn ei falsk feilmelding?? Lenke til kommentar
Newman Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hvis du har installert patchen så må du installere spillet på nytt! Nesten alle som har installert patchen må gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 snakket med westwood community manager cliff hicks, de jobber dag og natt for å fikse disse problemene. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Etter min erfaring går tiden veldig fort når man har det moro... men det er kansje bare meg.. TID ER RELATIVT Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hvem f*** vil bruke game spy. Noe av den verste møkka som er laget av program vare Lenke til kommentar
inflames Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 WOW..idag klarte jeg å spille i 1 time (!!) på en server, uten lagg og uten å bli sparket ut av hele demoen!!! ,, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 gratulerer, anbefaler kanskje å laste ned nyeste patch også.... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Angående sprenging av bygninger: Jeg spilte som NOD, og basen vår ble overkjørt av 4-5 mammut-tanker (GDI). De var overlegne! Jeg kjøpte en atombombe, klarte å komme meg inn i basen (guard-toweret deres var ødelagt ). Jeg plasserte bomben i barrack'en på den lysende tingen. Sprengte opp hele basen på en bombe! Tror GDI- gutta ble noe overrasket da de nesten hadde ødelagt hele vår base, og jeg (en person) sprengte deres base i løpet av sekunder som førte til SEIER!!!! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå