Gå til innhold

angående c&c renegade mp demo! LES DET! årsaken til lag!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

årsaken til tonnet med lag som forekommer når du spiller er IKKE nettkoden som westwood har brukt til spillet!

så det er klart!

jeg har beta testet spillet i 2 måneder uten noen som helst tilfeller av lag!

og hadde nettkoden vært dårlig hadde det vært mer enn nok lag. noe som aldri forekom!

GRUNNEN til all lag. idioter på gamespy hoster servere med 56k modem!

jeg kom over utrolig mange slike servere i hele går!

kun NOEN er dedicated server, og derfor er det utrolig mye lag!

grafikken er for den saks skyld langt fra så bra som i beta testen, virker som om demoen er en langt lavere versjon av beta test stadiumet vi er i for øyeblikket!

tro meg, full versjonen kommer ikke til å kreve bruk av gamespy ( TAKK GUD ) grafikken, osv ER bedre.

Videoannonse
Annonse

Westwood har skrevet en liten guide for de som skal sette opp servere. Løser litt opp i denne forsinkelses problematikken inntil de får orden på en patch i hvert fall.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-02-16 14:12 ]

Gjest Slettet-80wCWpIM

det som er problemet.

demoen gir IKKE et bilde av hvordan hele spillet vil bli! jeg snakker ofte med renegade community manageren cliff hicks, når tilogmed han klør seg i hodet pga westwood valgte gamespy så er noe galt!

bruk av WOL= westwood online er MYE bedre.

og heldigvis vil fullversjonen støtte dette.

(ps. westwood har satt seg ned med gamespy for å se hva som kan fikses når det gjelder problemene, dette vil bli ordnet innen 1-2 dager.)

Prøvde ut demoen i går. Spillte i ca 15 min. før jeg sletta hele dritten! Tror det bare er ultima 9 som har mer bugs enn denne demon! Håper det blir retta opp før spillet kommer i butikken! Kjørte rundt med en tangs. Plutserlig så falt hele tangsen gjennom brettet.... Pingen var også helt for j"##li!!!! Syns også spillet ser stygt ut! Tror dette kommer til å bli enda en flopp fra Westwood!

Gjest Slettet-80wCWpIM

demoen er en versjon LANGT lavere enn den som beta testen er på.

skulle westwood ha latt dere laste ned demoen uten noen som helst bugs i tillegg til alt likedan som i betaen så ville dere måtte lastet ned en fil på 450 mb. hvorfor de har gjort det på denne måten må gudene vite.

jeg har beta testet det i over 2 måneder.

demoen gir IKKE noe som helst klart bilde over hvordan den fulle versjonen vil være.

demoen ligner på det første vi så når vi startet spillet etter å ha mottatt det fra westwood.

altså første versjon, stygg pluss fullstappa med bugs. i den tilstanden betaen er nå, og hvordan den vil bli så kan jeg love dere en ting, det er utrolig bra.

eks. hver soldat har 100 forskjellige døds-animasjoner, nevn noen andre spill som har det..

det er kun noen få ting som gjenstår for at betaen vil oppnå status som fullverdig, det er en strategisk mulighet på et brett som ble misbrukt vel mye og westwood studios har nå fikset på dette, når patchen blir lagt ut for nedlasting, vel, da er spillet fullkommen.

eks, kvaliteten på alt i demoen er langt unna det den er i betaen. rart nok.

men ikke avskriv spillet, hadde det kun vært multiplayer så hadde jeg fortsatt kjøpt det, cnc mode er utrolig vakkert.

syns demoen var helt genial, jeg.

scoringsystemet er flott.. selv engineers/technicians får belønning for å hjelpe til, og det er skikkelig kult å se en drøss av dem som står bak tanksen din og hjelper til å rykke fremover.

kjøretøyene hadde en skikkelig god feeling til dem, og det var ikke noe problem å få med seg folk i en APC på et selvmordsmission. rett og slett uhyggelig gøy. :smile:

Problemet med sånne spill (syns jeg) er at TEAM PLAY er veldig viktig for at det ideheletatt skal være morsomt og spille! Har de siste dagene spillt wolf, q3a, starcraft og avp2. Jeg må si at det eneste spillet folk greier å spille på lag er i starcraft! Jeg river nesten av meg håret når jeg spiller på beach og 5stk står på stranda og sniper når det er igjen 2min av gamet! Alle bare løper rundt og.... DØR!!! Team Play ser ut til å være noe folk ikke har hørt om. Hvis C&C R. blir et spill der alle på laget ditt bare virrer rund som noen idioter blir det veeeeldig kjederlig.

Gjest Slettet-80wCWpIM

spilte nettopp en runde med 32 stk. (renegade støtter også servere med 64 spillere )

det var ingen lagg og utrolig bra teamwork :smile:

og jeg ligger offesielt som verdens 6 beste spiller i renegade :smile:

nammenam :smile:

sjekk lista selv, http://www.westwood.com

Quote:

On 2002-02-18 12:30, Hidden skrev:

32stk. samtidig uten lag? WOW! Det høres veldig bra ut, gleder meg til å få prøve selv. Har 384bps ADSL, burde være nok antar jeg (128 opp da.. men likevel).

Prøvde å sjekke den patchen BTW, men fikk "page not found".

Hidden

meg også, men så limte jeg inn adressen i opera

og da funka det.

den funket ikke noe bra hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...