Membership Expired Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg ser ikke problemet. Du bruker vell kortet andre steder og de kan bli hacket like lett som Adobe. Det er mange forretninger som lagrer kreditkort info; amazon, play.com, pay pal, spotify etc. Poenget er å bruke kredittkort, ikke debetkort/lønnskonto kortet. Blir det stjålet noe så er det ikke dine penger som forsvinner, det er bankens. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kan du bruke Photoshop og Lightroom på 2 pcèr ( hjemme og på jobb)?? Det skal gå fint. Lenke til kommentar
Karl Mathias-S9Z3DSHC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 bare ett lite problem - de vil ha kredittkortnummer og lagre det og trekke månedlig. Jeg har en Adobe ID, men har (heldigvis) ikke lagret kredittkortnummer der tidligere. Fikk nylig beskjed om at adobe var hacket og betalingsinfoen til en masse creative cloud brukere (inkludert min) var stjålet. Hvis jeg kunne betale alt i ett og unngå lagring av betalingsinfo så kanskje, men ikke på den måten de vil ha det. Bare en vennlig advarsel! Stemmer ikke. Kun brukernavn/passord ble stjålet. Ikke betalingsinformasjonen. Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Stemmer ikke. Kun brukernavn/passord ble stjålet. Ikke betalingsinformasjonen. I brevet Adobe sendte ut er det nevnt betalings/kortinformasjon. Det var en som scannet inn brevet og la det ut i denne tråden. Har du oppdatert informasjon er det fint om du kan henvise til kilden. Edit: Mistet inken til den aktuell tråden, skal finne den igjen senere Edit2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891491&p=21155155 Endret 25. november 2013 av se# Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det noen som veit hvor man kontakter suport for å sjekke om man kan flytte fra gammelt til nytt abonnement?? Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det noen som veit hvor man kontakter suport for å sjekke om man kan flytte fra gammelt til nytt abonnement?? Er det noen som veit hvor man kontakter suport for å sjekke om man kan flytte fra gammelt til nytt abonnement?? For en vits Adobe support er! Hi, there are 16 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 14 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 14 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 14 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 13 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 13 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 12 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 12 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 12 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 11 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 11 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 10 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 10 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 9 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 9 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 9 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 9 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 7 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 7 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 7 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 6 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 5 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 4 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 3 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 3 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 2 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 2 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. Hi, there are 2 customer(s) in line ahead of you. We'll be with you as soon as possible. Thank you for your patience. You are now chatting with Ramamurthy.To ensure we stay connected throughout our interaction , please don't click on the 'x' in the chat window. Doing so will disconnect our chat session. Ramamurthy: Hello! Welcome to Adobe Customer Service. Ramamurthy: Hi Geir. Geir Arne: Hi, I was wondering if I could change from my current subscription, to the Photoshop CC + Lightroom 5 offer for NOK 93,75 subscription? I currently have Photoshop CC at NOK 168,75 with 6 months until renewal. Ramamurthy: Will it be okay if I transfer this chat to relevant team for better assistance? Geir Arne: no, that does not work, i have tried 2 times now, and after it is transfered nothing happens. Ramamurthy: I apologize for the inconvenience caused. Ramamurthy: Geir, due to high chat volume your chat was not transferred. Geir Arne: is there a way i can contact the relevant team directly? i can't find any other way to contact customer support. Ramamurthy: Please stay online while I transfer this chat. Ramamurthy: Could you please contact us later or you may contact the phone support. Geir Arne: i guess i have no choice.. Ramamurthy: Geir, I apologize for the inconvenience caused to you.. Geir Arne: thank you Ramamurthy: You are welcome. Ramamurthy: Thank you for contacting Adobe. We are available 7 days a week, 24 hours a day. Goodbye! This chat session has ended. Thank you for contacting Adobe. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 *snip* Jeg hadde samme saken når jeg kontaktet dem på fredag. Jeg startet chatten kl 09:05, og saken var løst og alt OK når kl var 14:01. Har kopi av hele chatten på mail. Er helt katastrofe. Tok 2 timer å komme igjennom til en rep. Eneste løsningen de hadde for meg å downgradere fra photoshop til 200kr mnd til denne dealen, var å kansellere den jeg allerede hadde, for så å opprette en ny adobe id med en ny mailadresse, så sletta de den gamle uten noen kostnad. 1 Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde samme saken når jeg kontaktet dem på fredag. Jeg startet chatten kl 09:05, og saken var løst og alt OK når kl var 14:01. Har kopi av hele chatten på mail. Er helt katastrofe. Tok 2 timer å komme igjennom til en rep. Eneste løsningen de hadde for meg å downgradere fra photoshop til 200kr mnd til denne dealen, var å kansellere den jeg allerede hadde, for så å opprette en ny adobe id med en ny mailadresse, så sletta de den gamle uten noen kostnad. Hmm ok, men hvis jeg bare kanselerer den jeg har nå uten å gå igjennom kundeservice må jeg ikke betale da? Er det ikke bindingstid på det orginale abonomentet? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jo, det var derfor det tok så ufattelig lang tid. Jeg ble satt mellom avdelinger 3 ganger, og havna i samme 1-2 timers køen 3 ganger. Du må via kundeservice, slik at de kan si det opp uten kostnad. Tipper at det går kjappere dersom en ringer dem. Eventuelt, ville jeg ventet til i kveld norsk tid. Husk at Adobe er på vestkysten i USA, og det er virkelig midt på natten der akkurat nå, dermed er det ikke mange i KS på jobb, og dermed mye kø. Du kan og prøve @AdobeCares på twitter. De var veldig kjappe når jeg sutra på 2 timers ventetid på twitter. :> (Men da kun på dagtid pacific time). Lenke til kommentar
Staale1965 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det noen som har klart å finne ut hva prisen vil bli etter 12 måneder? Det er vel ikke noe "gjeldende" pris på denne pakken enda? Lenke til kommentar
iTetragrammaton Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjempemorsomt. Jeg skulle benytte meg av tilbudet i dag (2. desember) - nå er det endret slik at en må eie CS3 eller nyere for å benytte seg av det. Og Adobes utmerkede kundeservice stengte klokken 1700... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Var det ikke slik at tilbudet var til 2. desember? Ikke til og med 2. desember? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjempemorsomt. Jeg skulle benytte meg av tilbudet i dag (2. desember) - nå er det endret slik at en må eie CS3 eller nyere for å benytte seg av det. Og Adobes utmerkede kundeservice stengte klokken 1700... Det var et allerede eksisterende tilbud fra FØR denne artikkelens nyhet. Completely different offer. Lenke til kommentar
iTetragrammaton Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Var det ikke slik at tilbudet var til 2. desember? Ikke til og med 2. desember? Det "gode" tilbudet var aktivt tidligere i dag, men jeg fikk ikke registrert meg fra jobben... Lenke til kommentar
iTetragrammaton Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 http://www.adobe.com/no/ På denne siden står det (akkurat nå) "Handle nå - spesialtilbudet utløper 2. des". Klikker jeg på linken, kommer jeg til CS3-kravstilbudet som utløper 31.12.2013. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det "gode" tilbudet var aktivt tidligere i dag, men jeg fikk ikke registrert meg fra jobben... Bummer. Lenke til kommentar
iTetragrammaton Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Etter å ha ventet en times tid på kundechatten, fikk jeg snakket med en inder som fortalte at websiten til Adobe "ikke aksepterte tilbudet", men at "relevant team" jobbet med saken. Fristen ville ikke bli utvidet, skrev vedkommende. Mens han skrev, refreshet jeg siden til Adobe, og nå kom jeg inn på riktig tilbud ved å klikke på linken på førstesiden. Det gikk også fint å registrere seg, så nå er alt gull :-) 2 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg hadde samme saken når jeg kontaktet dem på fredag. Jeg startet chatten kl 09:05, og saken var løst og alt OK når kl var 14:01. Har kopi av hele chatten på mail. Er helt katastrofe. Tok 2 timer å komme igjennom til en rep. Eneste løsningen de hadde for meg å downgradere fra photoshop til 200kr mnd til denne dealen, var å kansellere den jeg allerede hadde, for så å opprette en ny adobe id med en ny mailadresse, så sletta de den gamle uten noen kostnad. Jeg fatter ikke at folk gidder rote med adobe - langt mindre at man frivillig betaler månedsbidrag inn i evigheten til den oppblåste feite elefanten. Tor 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg fatter ikke at folk gidder rote med adobe - langt mindre at man frivillig betaler månedsbidrag inn i evigheten til den oppblåste feite elefanten. Det er fordi jeg ikke ser noe reelt alternativ til Adobe. Prisen de kjører nå med 90 pr måned for LR og PS er forøvrig ganske bra pris og lavere enn hva det kostet å holde de to produktene oppdatert separat. Jeg har forøvrig LR og PS som frittstående produkter, men vurderer å gå for tilbudet før det ender 31.12. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er fordi jeg ikke ser noe reelt alternativ til Adobe. Prisen de kjører nå med 90 pr måned for LR og PS er forøvrig ganske bra pris og lavere enn hva det kostet å holde de to produktene oppdatert separat. Jeg har forøvrig LR og PS som frittstående produkter, men vurderer å gå for tilbudet før det ender 31.12. Jeg kan ikke svare for dine spesifikke behov, men det finnes endel bra alternativer og særlig dersom man er hobbyfotograf. Prismessig har vel aldri PS egentlig vært tiltenkt den allmenne mann som har foto som hobby, men heller til bedrifter og folk som lever av foto. Jeg vil påstå at flertallet av hobbyfotografene bruker knapt få prosent av mulighetene i PS, men lever i den villfarelsen av at man nesten må ha PS (som melka). Jeg hadde for noen år siden PS selv og, men syntes til slutt prisen ble helt syk (og selve programmet for knotete, overlesset og baktungt), og særlig for mine behov som jeg fant ut kunne dekkes like godt (og mye enklere) med annen fornuftig priset programvare. LR har jeg og hatt, men kuttet det ut kjapt fordi jeg heller foretrekker DPP til råfilene, og DPP er jo gratis (også alle oppdateringer) når en har Canon. Adobe var nok kommet til en grense hvor de måtte finne på noe nytt for å beholde salget til meningmann - prisnivået var nådd såpass høyt at man kunne ikke lenger fortsette å legge på i samme takt. Dermed kom dagens løsning som skal sikre fortsatt høy inntjening og fortsatt tilstrømming fra hobbyfotografer. Og det er rimelig spekulativt, dog legalt - det høres jo så tilforlatelig ut å "bare" betale en hundrings eller litt til i måneden for å være med i flokken.. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg