Snabba Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å ta T-matte, når det ikke har en dritt å si om en har T eller P. P-matten idag var latterlig enkel. Har selv tatt T og R1 på vgs. Men som privatist så er jo det null poeng å slite for en 6er i T, når det er myyyye lettere i P-matten.. Just sayin' Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Trodde de sa at fjorårets eksamen var for lett, denne var jo lettere. (1P) Endret 25. november 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vet ikke om folk vet dette, men for info. Til våren endres alle mattefag i VGS til tre timer uten hjelpemidler og to timer med. Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vet ikke om folk vet dette, men for info. Til våren endres alle mattefag i VGS til tre timer uten hjelpemidler og to timer med. Kilde?=) står ikke noe om dette på udir. Lenke til kommentar
code Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å ta T-matte, når det ikke har en dritt å si om en har T eller P. P-matten idag var latterlig enkel. Har selv tatt T og R1 på vgs. Men som privatist så er jo det null poeng å slite for en 6er i T, når det er myyyye lettere i P-matten.. Just sayin' Noen trenger R1 og 1T for å søke seg videre inn på høyskole/universitet, og hoppe rett fra P1 til R1 har jeg hørt kan være vanskelig. Lenke til kommentar
mamma92 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Heii, var det noe her som hadde eksamen i 2p? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kilde?=) står ikke noe om dette på udir. Fant bare dette: http://www.udir.no/gammeltinnhold/Endring-eksamen-matematikk/Forslag-1/ Men jeg finner ikke hvor det står at dette er endelig vedtatt. Er læreren min i 1T som sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå